دانلود انیمیشن اژدها سوار Dragon Rider 2020

دانلود انیمیشن اژدها سوار Dragon Rider 2020

50% رضایت کاربران (4رای)
سال انتشار : محصول :
لینک های رایگان اضافه شد

Firedrake یک اژدهای نقره ای جوان است که به اندازه کافی مجبور شده است در یک دره جنگلی پنهان شود. او می خواهد به نسل های قدیمی اژدها نشان دهد که او یک اژدهای واقعی است. هنگامی که انسان ها قصد دارند آخرین پناهگاه خانواده اش را از بین ببرند

  • کیفیت 1 کیفیت
  • زبان
  • مدت زمان 90 دقیقه

اژدها سوار کارتون یا انیمیشن به انگلیسی Dragon Rider محصول سال 2020 اژدها سوار Dragon Rider یک فیلم فانتزی انیمیشن آلمان در سال 2020 است که براساس رمانی به همین نام ساخته کورنلیا فانکه ساخته شده است . این فیلم قرار بود در تاریخ 6 آگوست سال 2020 در سینماها اکران شود اما به دلیل بیماری کرونا به تعویق افتاد و اکنون از وب سایت امی مووی قابل دانلود میباشد.

کارگردان:  Tomer Eshed

ژانر:انیمیشن، ماجراجویی، خانوادگی

زبان: انگلیسی

کشور: آلمان

مدت زمان: 100 دقیقه

حجم:846 مگابایت

سال انتشار: 2020

توزیع شده توسط: Saban Films (ایالات متحده آمریکا)

اژدها سوار

خلاصه داستان کامل فیلم اژدها سوار Dragon Rider

Firedrake یک اژدهای نقره ای جوان است که به اندازه کافی مجبور شده است در یک دره جنگلی پنهان شود. او می خواهد به نسل های قدیمی اژدها نشان دهد که او یک اژدهای واقعی است. هنگامی که انسان ها قصد دارند آخرین پناهگاه خانواده اش را از بین ببرند ، Firedrake مخفیانه به یک سفر ماجراجویانه با براونی جنگل می رود، ترشک او می خواهد “حاشیه بهشت” ، پناهگاه اسرارآمیز اژدها را پیدا کند. در تلاش آنها Firedrake و Sorrel با بن ، یتیم و ولگردی روبرو می شوند که ادعا می کند یک اژدها سوار است. در حالی که بن و فیردرایک به سرعت دوست می شوند ، سورل به طور فزاینده ای بی اعتماد می شود و تمام تلاش خود را می کند تا در هر فرصتی از شر یتیم خلاص شود. اما این سه نفر بعید است که باید یاد بگیرند که کنار هم جمع شوند ، زیرا آنها توسط Nettlebrand ، یک هیولای اژدها خوار شیطانی شکار می شوند که توسط یک کیمیاگر با هدف ردیابی و نابودی هر اژدهای روی زمین ایجاد شده است.

اژدها سوار

معرفی بازیگران فیلم

Felicity Jones , Freddie Highmore , Patrick Stewart

تولید و انتشار فیلم ا ژدها سوار Dragon Rider

ژوئن 2017 اعلام شد که تولید اقتباس انیمیشن از رمان کورنلیا فانکه آغاز شده است.  در ماه مه 2018 ، انتخاب بازیگران فلیسیتی جونز ، پاتریک استوارت ، فردی هایمور ، توماس برودی-سانگستر ، نونسو آنوزی ، Meera Syal و Sanjeev Bhaskar اعلام شد.

پیشنهاد میشود از انیمیشن  Raya and the Last Dragon‎  هم دیدن فرمایید.

پخش انلاین تریلر رسمی فیلم

 

دانلود انیمیشن با لینک مستقیم و کم حجم

دانلود رایگان فیلم با کیفیت WEB-DL 720p حجم 797MB

 

 

 

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • 18 فوریه 2021
  • 0
  • 2,596 views
  • فیلم های مشابه
  • عوامل و بازیگران
  • برچسب ها
  • دیدگاه ها0
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x