دانلود انیمیشن بچه زرنگ

دانلود انیمیشن بچه زرنگ

87% رضایت کاربران (61رای)
سال انتشار : محصول :
تیزر و زمان پخش فیلم قرار گرفت

محسن پسر بچه‌ای است که عاشق ابر قهرمان‌های فیلم و همیشه تلاش می‌کند تا با وسایل ابرقهرمانی‌اش به هرکس و هر چیزی کمک کند. اما در یک اتفاق نادر، محسن با حیوانی مواجه می‌شود

بچه زرنگ نخستین انیمیشن تولیدی کانون پرورشی فکری کودکان انیمیشنی جذاب و با کیفیت است که به گفته تهیه کننده آن در حدود یک میلیون دلار هزینه بر است.بچه زرنگ به کارگردانی مشترک هادی محمدیان، بهنود نکویی و محمدجواد جنتی در جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمد.

پخش آنلاین تریلر فیلم

کارگردان: هادی محمدیان، بهنود نکویی و محمدجواد جنتی

محصول کشور: ایران

زبان: فارسی

ژانر: انیمیشن،ماجراجویی

سال انتشار: 1402

خلاصه داستان انیمیشن بچه زرنگ

محسن پسر بچه‌ای است که عاشق ابر قهرمان‌های فیلم و همیشه تلاش می‌کند تا با وسایل ابرقهرمانی‌اش به هرکس و هر چیزی کمک کند. اما در یک اتفاق نادر، محسن با حیوانی مواجه می‌شود که از گونه حیوانات منقرض ایران است. محسن تصمیم می‌گیرد تا به آن حیوان هم کمک کند و او را به زادگاه خود باز گرداند، اما سفر به دلِ جنگل، نبرد با شکارچیان و رویارویی با حیوانات منقرض‌ دیگر، شروع یک ماجرای عجیب برای محسن میباشد.

بچه زرنگ

نقد و بررسی انیمیشن بچه زرنگ

از نظر ویژگی‌های بصری کودک و نوجوان ایرانی که مصرف بسیاری از آثار تراز اول جهانی در این میباشد اما به هر حال این انیمیشن را جزو کارهای غیر قابل رقابت و غیر قابل قیاس با آنها تلقی نمی‌کند. اما در سناریو، کودک و نوجوانی که در انیمیشن و کارتون، حداکثر در معرض تبلیغات خفی و تاثیرهای نرم قرار دارد، این‌بار در اثری وطنی که رفتارهای عقیدتی گل درشتی دارد، احتمالا واکنش خواهد داشت.

بچه زرنگ

پیشنهاد میشود از انیمیشن پسر دلفینی هم دیدن فرمایید.

بچه زرنگ

دانلود انیمیشن بچه زرنگ با لینک مستقیم

این فیلم هم اکنون در حال اکران در سینما میباشد و لینک های دانلود به زودی اضافه خواهد شد.

3.5 25 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • 28 سپتامبر 2023
  • 0
  • 4,590 views
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x