دانلود انیمیشن ملکه برفی و شاهزاده The Snow Queen and the Princess 2023

دانلود انیمیشن ملکه برفی و شاهزاده The Snow Queen and the Princess 2023

89% رضایت کاربران (36رای)
سال انتشار : محصول :
با 3 کیفیت و زیرنویس فارسی چسبیده آماده دانلود میباشد.
زیرنویس فارسی

کای و گردا در شهری آرام و دنج زندگی می‌کنند اما ناگهان ارواح یخی از راه رسیده تا همه را منجمد کنند. در این میان یک جادوگر کوچک به نام آیلا ظاهر شده تا به کای و گردا کمک کند. حال آن‌ها همراه با هم به دنیای جادویی سرزمین آینه‌ها سفر می‌کنند تا مردم شهر را نجات دهند اما…

  • کیفیت 4 کیفیت
  • زبان

دانلود انیمیشن The Snow Queen and the Princess 2023 به فارسی ملکه برفی و شاهزاده با لینک مستقیم به همراه دوبله و زیرنویس فارسی از وبسایت امی مووی انیمیشن ملکه برفی و شاهزاده به انگلیسی The Snow Queen and the Princess به کارگردانی Andrey Korn ، Alex Tsitsilin محصول 2023 روسیه می باشد.

کارگردان: Andrey Korn ، Alex Tsitsilin

محصول کشور: روسیه

زبان: روسی

ژانر: انیمیشن، ماجراجویی،فانتزی

سال انتشار: 2023

توضیحات انیمیشن The Snow Queen and the Princess

کارتون ملکه برفی و شاهزاده یا ملکه برفی و پرنسس انیمیشنی ماجراجویی، خانوادگی، درام و فانتزی به کارگردانی مشترک آندری کورنکوو و الکسی زیزیلین (Andrey Korn و Alex Tsitsilin) محصول کشور روسیه است که در سال 2023 میلادی توسط کمپانی‌ Wizart Animation تولید و منتشر شد؛ فیلمنامه انیمیشن ملکه برفی و شاهزاده را نیز آندری کورنکوو، ولادیمیر نیکولایف، الکسی زامیسلوف و الکسی زیزیلین به صورت مشترک، به رشته تحریر درآورده‌اند.همچنین انیمیشن ملکه برفی و شاهزاده اولین بار در تاریخ 16 فوریه سال 2023 میلادی توسط کمپانی Volga در سینماهای کشور روسیه اکران خواهد شد سپس در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، اسپانیا، فرانسه، کره جنوبی، چین، مکزیک، سوئد، هلند، ایتالیا، بلژیک، روسیه و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر می‌گردد.

ملکه برفی و شاهزاده

خلاصه داستان انیمیشن ملکه برفی و شاهزاده

کای و گردا در شهری آرام و دنج زندگی می‌کنند اما ناگهان ارواح یخی از راه میرسد تا همه را منجمد کنند. در این میان یک جادوگر کوچک به نام آیلا ظاهر میشود تا به کای و گردا کمک کند. حال آن‌ها همراه با هم به دنیای جادویی سرزمین آینه‌ها سفر می‌کنند تا مردم شهر را نجات دهند اما…تهیه‌کنندگی انیمیشن ملکه برفی و شاهزاده را تیمور بکمامبتوف، یوری مسکوین و ولادیمیر نیکولایف به صورت مشترک برعهده داشته‌اند؛ در انیمیشن ملکه برفی و شاهزاده، کای و گردا در شهری آرام و زیبا زندگی می‌کنند.اما ناگهان ارواح یخی از راه رسیده تا همه مردم را منجمد کنند؛ در این میان یک جادوگر کوچک به نام آیلا ظاهر میشود تا به کای و گردا در این مسیر سخت و دشوار کمک کند.

معرفی بازیگران انیمیش

Yoshitsugu Matsuoka, Haruka Tomatsu, Inori Minase

ملکه برفی و شاهزاده

پیشنهاد میشود از فیلم نگهبانان کهکشان 3 هم دیدن فرمایید.

دانلود انیمیشن ملکه برفی و شاهزاده با لینک مستقیم

دانلود فیلم با کیفیت WEB-DL 1080p با زیرنویس فارسی چسبیده

دانلود فیلم با کیفیت WEB-DL 720p با زیرنویس فارسی چسبیده

دانلود فیلم با کیفیت WEB-DL 480p با زیرنویس فارسی چسبیده

*

پخش آنلاین تریلر فیلم

4.5 11 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • 30 اکتبر 2023
  • 0
  • 3,599 views
  • فیلم های مشابه
  • برچسب ها
  • دیدگاه ها0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x