دانلود انیمیشن ولما Velma 2023

دانلود انیمیشن ولما Velma 2023

81% رضایت کاربران (21رای)
بزودی در امی مووی

این مجموعه بر روی ولما دینکلی و بقیه شرکت Mystery قبل از شکل گیری رسمی آنها تمرکز خواهد کرد، که به عنوان یک "چهار ضلعی عشق" بین آنها قرار گرفته است.

دانلود انیمیشن ولما به انگلیسی Velma 2023 با لینک مستقیم به همراه دوبله و زیرنویس فارسی از وبسایت امی مووی انیمیشن ولما به انگلیسی Velma به کارگردانی میندی کالینگ محصول 2023 آمریکا می باشد.

کارگردان: میندی کالینگ

محصول کشور: آمریکا

زبان: انگلیسی

ژانر: انیمیشن،کمدی،ماجراجویی

سال انتشار: 2023

توضیحات انیمیشن Velma

ولما یک مجموعه تلویزیونی کمدی رازآلود انیمیشن بزرگسالان آمریکایی است که بر اساس شخصیت ولما دینکلی از مجموعه اسکوبی دو ساخته شده است. این فیلم که توسط چارلی گراندی ساخته شده است، میندی کالینگ ، تهیه کننده اجرایی،به عنوان صداپیشه شخصیت اصلی، با سم ریچاردسون ، کنستانس وو و گلن هاورتون در نقش های فرعی بازی می کند. حول محور Velma Dinkley و بقیه Mystery Inc. قبل از شکل گیری رسمی آنها می چرخد. به دلیل محدودیت‌های استودیو، این اولین سریال در این فرنچایز خواهد بود که خود اسکوبی دو را در آن نمایش نمی‌دهد . ولما قرار است در 12 ژانویه 2023 از HBO Max منتشر شود که شامل ده قسمت است.

ولما

خلاصه داستان انیمیشن ولما

این مجموعه بر روی ولما دینکلی و بقیه شرکت Mystery قبل از شکل گیری رسمی آنها تمرکز خواهد کرد، که به عنوان یک “چهار ضلعی عشق” بین آنها قرار گرفته است.

معرفی بازیگران انیمیشن Velma

میندی کالینگ در نقش ولما دینکلی

سم ریچاردسون در نقش نورویل راجرز

کنستانس وو در نقش دافنه بلیک

گلن هاورتون در نقش فرد جونز

پیشنهاد میکنیم از انیمیشن گربه چکمه پوش 2 هم دیدن فرمایید.

دانلود انیمیشن با لینک مستقیم

2.8 11 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • 1 ژانویه 2023
  • 0
  • 1,417 views
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x