دانلود انیمیشن پسر دلفینی

دانلود انیمیشن پسر دلفینی

85% رضایت کاربران (85رای)
سال انتشار : محصول :
بزودی در امی مووی

هواپیمایی در دریا سقوط می‌کند. یک دلفین (سفید) به همراه مادرش (نانا) نوزاد انسانی (پسر دلفینی) را در دریا پیدا می‌کند و از او مراقبت می‌کنند. سر انجام پسر دلفینی بزرگ می‌شود

پسر دلفینی یک انیمیشن سینمایی تولید سال ۱۳۹۹ محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج با مشارکت مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی است.پسر دلفینی به کارگردانی و نویسندگی محمد خیراندیش و تهیه‌کنندگی محمدامین همدانی است. داستانی در ژانر ماجراجویی و کمدی دارد.

کارگردان: محمد خیراندیش

محصول کشور: ایران

زبان: فارسی

ژانر: ماجراجویی،کمدی

سال انتشار: 1401

توضیحات انیمیشن پسر دلفینی

یک انیمیشن سینمایی تولید سال ۱۳۹۹ محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج با مشارکت مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی است. سازمان اوج مدعی است که مالکیت این انیمیشن به جز حق پخش تلویزیونی را با قیمت مناسبی واگذار کرده‌است.این انیمیشن به کارگردانی و نویسندگی محمد خیراندیش و تهیه‌کنندگی محمدامین همدانی است. این انیمیشن داستانی در ژانر فانتزی، ماجراجویی و کمدی دارد.این انیمیشن بعد از اکران در روسیه، از ۲ شهریور ۱۴۰۱ پس از وقفه دوساله به خاطر کرونا در سینماهای ایران اکران شد.

پسر دلفینی

خلاصه داستان انیمیشن

هواپیمایی در دریا سقوط می‌کند. یک دلفین (سفید) به همراه مادرش (نانا) نوزاد انسانی (پسر دلفینی) را در دریا پیدا می‌کند و از او مراقبت می‌کنند. سر انجام بزرگ می‌شود و بعداز اینکه متوجه می‌شود که او یک انسان است به دنبال پیدا کردن مادرش از دریا خارج شده و راهی جزیره می‌شود. او توسط ناخدا مروارید نگهداری می‌شود. در مسابقه جمع‌آوری مروارید شرکت می‌کند. او توسط دزدان دریایی که برای بی‌بی زار کار می‌کنند، دزدیده می‌شود.

معرفی بازیگران انیمیشن پسر دلفینی

سفید مریم جلینی

هشتپا حامد عزیزی (مدیر وبلاژ)

ناخدا مروارید نادر سلیمانی

بی‌بی زار ثریا قاسمی

پسر دلفینی

پیشنهاد میکنیم از آواتار 2 هم دیدن فرمایید.

دانلود انیمیشن با لینک مستقیم

3.6 84 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • 21 ژانویه 2023
  • 0
  • 8,162 views
  • فیلم های مشابه
  • عوامل و بازیگران
  • برچسب ها
  • دیدگاه ها0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x