دانلود انیمیشن Batman: The Doom That Came to Gotham 2023

دانلود انیمیشن Batman: The Doom That Came to Gotham 2023

100% رضایت کاربران (1رای)
سال انتشار : محصول :
با 4 کیفیت و زیر نویس چسبیده آماده دانلود میباشد.
زیرنویس فارسی

در دهه 1920 میلادی، یک شیطان باستانی بیدار شده و تنها بروس وین می‌تواند شهر گاتهام را از چنگال این موجود ترسناک نجات دهد اما…

Batman: The Doom That Came to Gotham انیمیشن بتمن: عذابی که به گاتهام نازل شد محصول کشور آمریکا میباشد. انیمیشن Batman: The Doom That Came to Gotham به فارسی بتمن: عذابی که به گاتهام نازل شد سومین اثر میگنولا برای این شخصیت، داستان مملو از الهام‌گرفتن از لاوکرافت از دوستان و دشمنان شوالیه تاریکی است.

کارگردان: Christopher Berkeley و Sam Liu

محصول کشور: آمریکا

درباره انیمیشن Batman: The Doom That Came to Gotham

یک مینی سریال کمیک سه شماره ای است که از نوامبر 2000 تا ژانویه 2001 تحت عنوان Elseworlds توسط دی سی کامیکس منتشر شد. نوشته مایک میگنولا و ریچارد پیس و تصویرسازی شده توسط تروی نیکسی (مداد) و دنیس یانکه (جوهر)، با تهیه جلد مینیولا، داستان به یک بتمن جایگزین در دهه 1920 می پردازد که با نیروهای عرفانی و ماوراء طبیعی مبارزه می کند. پس از اینکه او به طور تصادفی موجودی را که به نام Lurker on the Threshold شناخته می شود، دوباره بیدار می کند، طوفانی را در پیش گرفته اند.

بتمن: عذابی که به گاتهام نازل شد

خلاصه داستان انیمیشن بتمن: عذابی که به گاتهام نازل شد

در دهه 1920 میلادی، یک شیطان باستانی بیدار شده و تنها بروس وین می‌تواند شهر گاتهام را از چنگال این موجود ترسناک نجات دهد اما…

بازیگران انیمیشن

فیلمنامه انیمیشن بتمن: عذابی که به گاتهام نازل شد را نیز جیس ریچی به رشته تحریر درآورده‌ و در نسخه اصلی این انیمیشن هنرمندانی همچون دیوید گیونتولی، تاتی گابریل، گیدئون آدلون، کریستوفر گورهام، داوود دستمالچیان، جیسون مارسدن، پاتریک فابیان، جفری کامبز، جان دی ماجیو، امیلی اوبرایان، تیم راس و غیره به صداپیشگی پرداخته‌اند.

پیشنهاد میشود از فیلم 65 هم دیدن فرمایید.

دانلود انیمیشن با لینک مستقیم

دانلود فیلم با کیفیت WEB-DL 1080p HQ زیرنویس فارسی چسبیده

دانلود فیلم با کیفیت WEB-DL 1080p زیرنویس فارسی چسبیده

دانلود فیلم با کیفیت WEB-DL 720p زیرنویس فارسی چسبیده

دانلود فیلم با کیفیت WEB-DL 480p زیرنویس فارسی چسبیده

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • 13 مارس 2023
  • 0
  • 1,250 views
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x