دانلود انیمیشن My Father’s Dragon 2022 اژدهای پدرم

دانلود انیمیشن My Father’s Dragon 2022 اژدهای پدرم

0% رضایت کاربران (0رای)
محصول :
با 4 کیفیت و زیر نویس چسبیده آماده دانلود میباشد.
زیرنویس فارسی

یک زن مسن نادیده داستان پدرش، المر آسانسور، زمانی که او کودک بود را تعریف می کند. او و مادرش دلا یک مغازه شیرینی فروشی در یک شهر کوچک داشتند، اما به زودی مجبور به تعطیلی

دانلود انیمیشن My Father’s Dragon 2022 به فارسی اژدهای پدرم با لینک مستقیم به همراه دوبله و زیرنویس فارسی از وبسایت امی مووی انیمیشن اژدهای پدرم به انگلیسی My Father’s Dragon به کارگردانی نورا تومی محصول 2022 آمریکا می باشد.

کارگردان: نورا تومی

محصول کشور: آمریکا

زبان: انگلیسی

ژانر: ماجراجویی: کمدی

سال انتشار: 2022

توضیحات انیمیشن My Father’s Dragon

اژدهای پدرم یک فیلم پویانمایی دوبعدی ماجراجویی به کارگردانی نورا تومی با فیلمنامه ای از مگ لوفاو است که داستان را با جان مورگان نوشته است این بر اساس رمان کودکان به همین نام در سال 1948 نوشته روث استایلز گانت است.این فیلم که توسط Netflix Animation ، Cartoon Saloon ، Mockingbird Pictures و Parallel Films تهیه شده بود، در ابتدا برای اولین بار در سال 2021 در نتفلیکس تنظیم شده بود،اما تا 11 نوامبر 2022 به تعویق افتاد. فیلم مثبت شد.

اژدهای پدرم

خلاصه داستان انیمیشن اژدهای پدرم

یک زن مسن نادیده داستان پدرش، المر آسانسور، زمانی که او کودک بود را تعریف می کند. او و مادرش دلا یک مغازه شیرینی فروشی در یک شهر کوچک داشتند، اما به زودی مجبور به تعطیلی و کوچ کردن مردم شهر شدند. آنها به شهری دور نقل مکان می کنند که در آنجا قصد دارند یک مغازه جدید باز کنند، اما در نهایت تمام پولی را که پس انداز می کنند در حین گذراندن از دست می دهند.

معرفی بازیگران انیمیشن My Father’s Dragon

هنرمندانی همچون چارلین وای، جودی گریر، دایان ویست، لیتون میستر، جیکوب ترمبلی، جکی ارل هیلی، گاتن ماتارازو، ایان مک شین، آدام برودی، کریس اودوود و غیره به صداپیشگی به جای کاراکترهای اصلی انیمیشن پرداخته‌اند.

اژدهای پدرم

پیشنهاد میشود از دانلودفیلم آواتار 2 هم دیدن فرمایید.

دانلود انیمیشن کم حجم و با لینک مستقیم

لطفاً برای دانلود فیلترشکن خود را خاموش، سپس ریفرش کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • 15 نوامبر 2022
  • 0
  • 535 views
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x