دانلود انیمیشن Night at the Museum 2022 شبی در موزه

دانلود انیمیشن Night at the Museum 2022 شبی در موزه

100% رضایت کاربران (3رای)
سال انتشار : محصول :
با 4 کیفیت و زیر نویس چسبیده آماده دانلود میباشد.
زیرنویس فارسی

نیک دیلی، پسر لری، نگهبان شب جدید در موزه تاریخ طبیعی شده است. با این حال، زمانی که نیک فراموش می‌کند در زیرزمین را قفل کند، یک دشمن قدیمی با نقشه‌ای جدید برای تصاحب جهان بازمی‌گردد و…

دانلود انیمیشن Night at the Museum 2022 به فارسی شبی در موزه با لینک مستقیم به همراه دوبله و زیرنویس فارسی از وبسایت امی مووی انیمیشن شبی در موزه به انگلیسی Night at the Museum به کارگردانی Matt Donner محصول 2022 آمریکا می باشد.

کارگردان: Matt Donner

محصول کشور: آمریکا

زبان: انگلیسی

ژانر: ماجراجویی،انیمیشن،کمدی،فانتزی،هیجان انگیز

سال انتشار: 2022

توضیحات انیمیشن Night at the Museum

Night at the Museum: Kahmunrah Rises Again یک فیلم پویانمایی محصول سال ۲۰۲۲به کارگردانی مت دانر و نویسندگی ری دلاورنتیس و ویلیام شیفرین است. دنباله‌ی راز مقبره ، اولین انیمیشن از سری فیلم‌های و چهارمین قسمت کلی آن است. این فیلم درباره نیک دیلی، پسر لری دیلی است که در موزه تاریخ طبیعی نگهبان شبانه می شود. علاوه بر نیک دیلی، کمونرا، آنتاگونیست فیلم دوم نیز در آن حضور دارد.

انیمیشن شبی در موزه

خلاصه داستان انیمیشن شبی در موزه

نیک دیلی، پسر لری، نگهبان شب جدید در موزه تاریخ طبیعی شده است. با این حال، زمانی که نیک فراموش می‌کند در زیرزمین را قفل کند، یک دشمن قدیمی با نقشه‌ای جدید برای تصاحب جهان بازمی‌گردد و…نیک دیلی، پسر لری، نگهبان شب جدید در موزه تاریخ طبیعی می شود با این حال، هنگامی که او فراموش می کند در زیرزمین را قفل کند، یک دشمن قدیمی با نقشه ای جدید برای تصاحب جهان بازمی گردد.

تولید و انتشار انیمیشن Night at the Museum

در سال 2016، گزارش شد که بازسازی توسط Alibaba Pictures Group در حال توسعه میباشد. تا آگوست 2018، استیسی اسنایدر ، مدیرعامل وقت فاکس قرن بیستم، اعلام کرد که یک سریال تلویزیونی بر اساس شب در موزه در حال توسعه میباشد. در آگوست 2019، پس از خرید فاکس قرن 21 توسط دیزنی ، تایید شد که این پروژه هنوز به عنوان یک فیلم انحصاری دیزنی + در حال توسعه است.در اکتبر 2020، گزارش شد که یک فیلم انیمیشن با عنوان در حال ساخت است. داستان حول محور پسر لری، نیک است که در ادامه راه پدرش به عنوان نگهبان شب مردد است. علاوه بر نیک و کمونرا، در این فیلم شخصیت‌های دیگری نیز حضور خواهند داشت: جیدیا، اکتاویوس، تئودور «تدی» روزولت و ساکاگاویا ، با اضافه شدن جوآن آو آرک . در آگوست 2021 ، شاون لوی گفت که این فیلم در سال 2022 در دیزنی + پخش خواهد شد. او پیش از این خالق و مجری نمایش انیمیشن دیزنی Legend of the Three Caballeros بود.(2018) چند نفر از خدمه افسانه سه کابالرو روی این فیلم کار کردند و دانر آن را به عنوان “جانشین معنوی” سریال توصیف کرد. در نوامبر 2022، تاریخ انتشار 9 دسامبر 2022 مشخص شد.

انیمیشن شبی در موزه

معرفی بازیگران انیمیشن شبی در موزه

جاشوا باست در نقش نیک دیلی

جیمی دمتریو در نقش دکتر مک فی

آلیس آیزاز در نقش ژان آو آرک

جیلیان جاکوبز در نقش اریکا

دانلود انیمیشن

لطفاً برای دانلود فیلترشکن خود را خاموش، سپس ریفرش کنید.

*

پخش انلاین تریلر رسمی انیمیشن

2 1 رای
امتیازدهی به مقاله
  • 10 دسامبر 2022
  • 0
  • 1,224 views
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x