دانلود انیمیشن Resident Evil Death Island رزیدنت اویل جزیره مرگ

دانلود انیمیشن Resident Evil Death Island رزیدنت اویل جزیره مرگ

91% رضایت کاربران (11رای)
سال انتشار : محصول :
بزودی در امی مووی

مامور DSO لئون اس. کندی در ماموریتی است تا دکتر آنتونیو تیلور را از دست آدم ربایان نجات دهد، زمانی که یک زن مرموز تعقیب او را خنثی می کند.

Resident Evil Death Island رزیدنت اویل جزیره مرگ انیمیشن محصول کشور ژاپن است.Resident Evil Death Island به فارسی رزیدنت اویل جزیره مرگ توسط دو کمپانی‌ Capcom Company و TMS Entertainment تولید و منتشر شد.

کارگردان: Eiichirô Hasumi

محصول کشور: ژاپن

درباره انیمیشن Resident Evil Death Island

یک فیلم اکشن ترسناک پویانمایی کامپیوتری بزرگسالان ژاپنی است که در همان دنیایبازی‌های ویدیویی Resident Evil اتفاق می‌افتد. این پنجمین قسمت و چهارمین فیلم از مجموعه انیمیشن Resident Evil است که پس از فیلم Resident Evil: Vendetta در سال 2017 و مینی‌سریال Resident Evil: تاریکی بی‌نهایت محصول 2021 است . برای اکران در جولای 2023 برنامه ریزی شده است.

انیمیشن رزیدنت اویل جزیره مرگ

خلاصه داستان انیمیشن رزیدنت اویل جزیره مرگ

مامور DSO لئون اس. کندی در ماموریتی است تا دکتر آنتونیو تیلور را از دست آدم ربایان نجات دهد، زمانی که یک زن مرموز تعقیب او را خنثی می کند. در همین حال، مامور BSAA کریس ردفیلد در حال بررسی یک شیوع زامبی در سانفرانسیسکو است، جایی که علت عفونت نمی تواند باشد. تنها وجه مشترک قربانیان این است که همه آنها اخیراً از جزیره آلکاتراز دیدن کرده اند. به دنبال این سرنخ، کریس و تیمش به جزیره می روند، جایی که یک وحشت جدید در انتظار آنها است.

زمان انتشار انیمیشن

در 2 فوریه 2023، این فیلم توسط Sony Pictures Home Entertainment اعلام شد و IGN تریلر اختصاصی این فیلم را منتشر کرد و گزارش داد که فیلم در اواسط سال 2023 اکران خواهد شد، به کارگردانی Eiichiro Hasumi و نویسندگی ماکوتو است. فوکامی Sony Pictures Home Entertainment فیلم را در سراسر جهان به استثنای ژاپن توزیع خواهد کرد.در آوریل 2023، مشخص شد که قرار است در 7 ژوئیه در ژاپن منتشر شود.

دانلود انیمیشن با لینک مستقیم

پخش آنلاین تریلر انیمیشن

3.5 4 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • 17 آوریل 2023
  • 0
  • 2,894 views
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x