دانلود انیمیشن the casagrandes 2024 خانه بزرگ

دانلود انیمیشن the casagrandes 2024 خانه بزرگ

0% رضایت کاربران (0رای)
سال انتشار : محصول :
با 3 کیفیت و زیرنویس فارسی چسبیده آماده دانلود میباشد.
زیرنویس فارسی

پس از اینکه یک سفر خانوادگی غافلگیرکننده به مکزیک برنامه‌های تولد رونی آن را با سید چانگ از بین می‌برد، او مصمم است ثابت کند که به اندازه کافی بزرگ است تا کارهای خودش را انجام دهد - حتی اگر این به معنای رویارویی با نیمه خدای باستانی پونگواری باشد که اضطرابش پتانسیل آخرالزمانی دارد.

the casagrandes به فارسی انیمیشن خانه بزرگ محصول کشور آمریکا است.فیلم the casagrandes خانه بزرگ در ژانر کمدی،فانتزی بر اساس مجموعه تلویزیونی انیمیشن نیکلودئون The Casagrandes ، یک مجموعه اسپین آف از خانه پر سر و صدا ساخته شده است.

پخش آنلاین تریلر فیلم

محصول کشور: آمریکا

زبان: انگلیسی

سال انتشار: 2024

درباره انیمیشن the casagrandes

یک فیلم انیمیشن کمدی فانتزی آمریکایی محصول 2024 است که بر اساس مجموعه تلویزیونی انیمیشن نیکلودئون ، یک مجموعه اسپین آف از خانه پر سر و صدا ساخته شده است . این فیلم به کارگردانی میگل پوگا با داستانی از تونی گاما لوبو، ربکا می، رزماری کنترراس و لالو آلکاراز ساخته شده است. صداپیشگان منظم سریال نقش‌های خود را به‌عنوان خانواده کاساگراند بازی می‌کنند در حالی که بقیه بازیگران شامل پائولینا چاوز ، آنجلیکا آراگون ، کیت دل کاستیلو ، کریستو فرناندز و سرجیو آراگونس هستند.

خانه بزرگ

خلاصه داستان فیلم خانه بزرگ

پس از اینکه یک سفر خانوادگی غافلگیرکننده به مکزیک برنامه‌های تولد رونی آن را با سید چانگ از بین می‌برد، او مصمم است ثابت کند که به اندازه کافی بزرگ است تا کارهای خودش را انجام دهد – حتی اگر این به معنای رویارویی با نیمه خدای باستانی پونگواری باشد که اضطرابش پتانسیل آخرالزمانی دارد.این فیلم توسط Nickelodeon در 4 آوریل 2023،در کنار فصل دوم The Really Loud House و فیلم تلویزیونی A Really Haunted Loud House (2023) اعلام شد . این دومین فیلم انیمیشن و چهارمین فیلم به طور کلی در این فرنچایز است ، پس از فیلم The Loud House Movie ، A Loud House Christmas (هر دو 2021) و A Really Haunted Loud House (2023). این فیلم در 22 مارس 2024 در نتفلیکس منتشر شد.

دانلود انیمیشن the casagrandes با لینک مستقیم

لطفاً برای دانلود فیلترشکن خود را خاموش، سپس ریفرش کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • 27 مارس 2024
  • 0
  • 156 views
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x