دانلود فیلم The Magic Flute 2022 فلوت جادویی

دانلود فیلم The Magic Flute 2022 فلوت جادویی

5.7/10 425
0% رضایت کاربران (0رای)
سال انتشار : محصول :
با 4 کیفیت و زیرنویس فارسی چسبیده آماده دانلود میباشد.
زیرنویس فارسی

تیم واکر 17 ساله را دنبال می کند که از لندن به کوه های آلپ اتریش می رود تا در مدرسه شبانه روزی افسانه ای موتزارت شرکت کند. در آنجا، او گذرگاه فراموش شده قرن ها را به دنیای خارق العاده موتزارت "جادو...

The Magic Flute فلوت جادویی در ژانر فانتزی،موزیکال محصول کشور آلمان است.فیلم The Magic Flute به فارسی فلوت جادویی به کارگردانی فلوریان سیگل و نویسندگی اندرو لوری است.

محصول کشور: آلمان

زبان: انگلیسی

ژانر: فانتزی،موزیکال

سال انتشار: 2023

خلاصه داستان فیلم The Magic Flute

در مورد یک پسر 17 ساله به نام تیم واکر است که از لندن به کوه‌های آلپ در اتریش سفر می‌کند تا در مدرسه شبانه‌روزی افسانه‌ای موتسارت تحصیل کند. اما به زودی تیم یک فراموش چند صد را کشف می‌کند که به دنیای خارق‌العاده فلوت جادویی موتسارت راه دارد.

فلوت جادویی

درباره فیلم فلوت جادویی

فلوت جادویی یک فیلم فانتزی موزیکال آلمانی محصول سال 2022 به کارگردانی فلوریان سیگل و نویسندگی اندرو لوری است که بر اساس اپرایی به همین نام در سال ۱۷۹۱ اثر ولفگانگ آمادئوس موزارت است.پس از اکران با بازخوردهای مثبت فراوان از سوی منتقدان و استقبال از سوی مخاطبین روبرو به طوری که برای داستان فانتزی، بازی خوب بازیگران، موسیقی متن، سکانس‌های مهیج تحسین شد.

بازیگران فیلم

جک ولف در نقش تیم واکر / تامینو

موری آبراهام در نقش دکتر لانگبو

نیام مک کورمک در نقش سوفی

تولید فیلم

در سال 2017، Centropolis Entertainment و Flimmer به کارگردانی Roland Emmerich شروع به تولید اقتباسی مدرن از اپرای موتزارت کردند که زاییده فکر فلوریان سیگل و کریستوفر زویکلر بود. Emmerich و Zwickler تهیه کنندگی، Sigl کارگردانی، و Andrew Lowery فیلمنامه را نوشته است. دن ماگ و فابیان ولفارت از Pantaleon Films به عنوان تهیه کننده در شصت و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم برلین در فوریه 2018 پیوستند.

دانلود فیلم The Magic Flute با لینک مستقیم

لطفاً برای دانلود فیلترشکن خود را خاموش، سپس ریفرش کنید.

*

پخش آنلاین تریلر فیلم

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
  • 3 می 2023
  • 0
  • 1,506 views
  • فیلم های مشابه
  • عوامل و بازیگران
  • برچسب ها
  • دیدگاه ها0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x