دانلود انیمیشن Trunk Train: The Movie 2022 قطار خرطومی

دانلود انیمیشن Trunk Train: The Movie 2022 قطار خرطومی

9 از 10/10
0% رضایت کاربران (0رای)
سال انتشار : محصول :
بزودی در امی مووی

در مورد فیلی به نام گاجا است که حافظه خود را از دست داده و یک شبه تبدیل به فردی مشهور می‌شود. اما این شهرت عمر کوتاهی دارد زیرا گاجا در نهایت به مظنون اصلی آدم‌ربایی‌هایی مرموز تبدیل شده و…

دانلود انیمیشن Trunk Train: The Movie 2022 به فارسی قطار خرطومی با لینک مستقیم به همراه دوبله و زیرنویس فارسی از وبسایت امی مووی انیمیشن قطار خرطومی به انگلیسی Trunk Train: The Movie به کارگردانی Zé Brandão محصول 2022 برزیل می باشد.

کارگردان: Zé Brandão

محصول کشور: برزیل

زبان: انگلیسی

ژانر: ماجراجویی،فانتزی

سال انتشار: 2022

توضیحات انیمیشن Trunk Train: The Movie

قطار خرطومی، در ژانر انیمیشن، ماجراجویی، کمدی تهیه و تولید میشود. این انیمیشن به کارگردانی زی براندائو و نویسندگی دبورا گیماراس، پدرو ویرا و زی براندائو، محصول سال 2022 کشور برزیل میباشد. همچنین ستارگانی مانند لوکا دی کاسترو، اد گاما، مایرا کستن و… در انیمیشن قطار خرطومی 2022 ایفای نقش می کنند.محصول کشور برزیل میباشد که در سال 2022 میلادی توسط کمپانی‌ Copa Studio تولید و منتشر میشود؛ فیلمنامه انیمیشن قطار خرطومی را نیز دبورا گیماراس، پدرو ویرا و زی براندائو به صورت مشترک، به رشته تحریر در می آورد.

خرطومی

خلاصه انیمیشن قطار خرطومی

در مورد فیلی به نام گاجا است که حافظه خود را از دست داده و یک شبه تبدیل به فردی مشهور می‌شود. اما این شهرت عمر کوتاهی دارد زیرا گاجا در نهایت به مظنون اصلی آدم‌ربایی‌هایی مرموز تبدیل میشود و…فیلی به نام گاجا میباشد که حافظه خود را از دست داده و یک شبه تبدیل به فردی مشهور می‌شود. اما این شهرت عمر کوتاهی زیرا گاجا در نهایت به مظنون اصلی آدم‌ربایی‌هایی مرموز تبدیل میشود و…

معرفی بازیگران انیمیشن Trunk Train: The Movie

هنرمندانی همچون لوکا دی کاسترو، اد گاما، مایرا کستن، الیزا لوسیندا، کایتو ماینیر، ماریسا اورت، روبرتو رودریگز، هوگو سوزا، بتو واندستین و غیره به صداپیشگی به جای کاراکترهای اصلی انیمیشن میپردازند؛ همچنین انیمیشن قطار خرطومی که با بودجه 4.6 میلیون دلاری میشود.

پیشنهاد میشود از دانلود انیمیشن زندگی مادر خالصه هم دیدن فرمایید.

دانلود انیمیشن کم حجم و با لینک مستقیم

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • 9 دسامبر 2022
  • 0
  • 603 views
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x