دانلود فیلم آخرین تولد

دانلود فیلم آخرین تولد

78% رضایت کاربران (9رای)
سال انتشار : محصول :
بزودی در امی مووی

یک فیلم سینمایی که در رابطه با اوضاع و احوال کنونی کشور افغانستان است. این فیلم به شکل واقعی از وقایعی که در کابل پایتخت، در دوران حکومت طالبان در سال 2021 رخ داد.

آخرین تولد به کارگردانی نوید محمودی با بازی الناز شاکردوست،پدرام شریفی محصول سال 1400 میباشد.فیلم آخرین تولد با نام قبلی سقوط کابل در ژانر درام، غم‌انگیز، اجتماعی و خانوادگی که درباره واقعیت‌های کنونی کشور افغانستان ساخته شده است.

کارگردان: نوید محمودی

محصول کشور: ایران

زبان: فارسی

سال انتشار: 1402

درباره فیلم آخرین تولد

یک فیلم سینمایی درام، غم‌انگیز، اجتماعی و خانوادگی که درباره واقعیت‌های کنونی کشور افغانستان است. این فیلم به زیبایی و واقع‌گرایی موضوعاتی را بررسی می‌کند که مردم افغان در حال حاضر با آنها روبه‌رو هستند. در دورانی که طالبان دوباره قدرت را در دست میگیرند و جنگ و خشونت در سراسر کشور گسترش میبابد، مردم این کشور در معرض رنج و آزار قرار میگیرند. با تماشای این فیلم، می‌توانیم به مردم مظلوم مناطق افغان و کابل ابراز همدردی کنیم و احساسات آنها را درک کنیم. این فیلم می‌تواند یک مرهم برای دل‌ناامیدی آنها باشد و نشان دهد که ما، به عنوان جامعه جهانی، به اوضاع آنها اهمیت می‌دهیم و حاضر به حمایت از آنها هستیم.

آخرین تولد

خلاصه داستان فیلم

یک فیلم سینمایی که در رابطه با اوضاع و احوال کنونی کشور افغانستان است. این فیلم به شکل واقعی از وقایعی که در کابل پایتخت، در دوران حکومت طالبان در سال 2021 رخ داد، روایت می‌کند.از زمانی که طالبان دوباره قدرت را در افغانستان به دست گرفتند، زندگی مردم افغانستان است. آنها با تغییرات جدید در سیاست، امنیت و زندگی روزمره روبرو میشوند. حمله‌ نظامی، تحریم‌های اقتصادی، محدودیت‌های شدید برای آزادی‌های شخصی، تحت فشار قرار دادن زنان و انتقال قدرت سریع و ناگهانی در کشور باعث میشود تا مردم آزادی، امنیت و آینده‌ی خود را به خطر بیندازند.فیلم آخرین تولد ممکن است با بهره‌گیری از داستانی دراماتیک، تلاش کند تا این وضعیت دردناک را به تصویر بکشد و تأثیرات آن بر زندگی مردم را نشان دهد. این نوع فیلم‌ها می‌توانند به منظور جلب توجه جامعه جهانی و ابراز همدردی نسبت به مردمان از این وضعیت، مورد استفاده قرار بگیرند.

بازیگران فیلم آخرین تولد

بازیگران برجسته‌ای مانند الناز شاکردوست و پدرام شریفی بازی میکنند. این بازیگران ایرانی، همراه با بازیگران افغانستانی و تاجیک در فیلم نقش‌های اصلی را ایفا می‌کنند. کارگردان این فیلم نوید محمودی که پیش‌تر فیلم‌های موفقی مانند «رفتن»، «هفت و نیم» و «مردن در آب مطهر» را کارگردانی است.پیشنهاد میکنیم از فیلم کت چرمی هم دیدن فرمایید.

آخرین تولد

بازیگران فیلم آخرین تولد

الناز شاکردوست و پدرام شریفی از بازیگران اصلی این فیلم هستند. همچنین، این فیلم با حضور بازیگران ایرانی، افغانستانی و تاجیک است. این نشان می‌دهد که فیلم سعی دارد با جمعیت بازیگران چندجانبه، تجربیات مختلف را در قالب یک فیلم به نمایش بگذارد و داستان خود را با همکاری بازیگران از کشورهای مختلف تعریف کند.

دانلود فیلم آخرین تولد با لینک مستقیم

پخش آنلاین تریلر فیلم

3.2 6 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • 8 ژوئن 2023
  • 0
  • 1,726 views
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x