دانلود فیلم آنها مرا دوست داشتند

دانلود فیلم آنها مرا دوست داشتند

67% رضایت کاربران (6رای)
سال انتشار : محصول :
تریلر فیلم اضافه شد

«با بعضی‌ها می‌شه ساعت‌ها در مورد چیزهای خیلی کوچیک حرف زد و خسته نشد، حتی درباره برگ‌های پوسیده زیر پاهامون…»

فیلم آنها مرا دوست داشتند یکی از فیلم های جذاب محمدرضا رحمانی است که این کارگردان و تهیه کننده برجسته برای آنها مرا دوست داشتند از بازیگرانی همچون بهاره افشاری، امیرحسین آرمان و امیر جعفری استفاده کرد است. برای فهمیدن خلاصه داستان فیلم با ما همراه باشید.

کارگردان: محمدرضا رحمانی

محصول کشور: ایران

زبان: فارسی

ژانر: اجتماعی

سال انتشار: 1401

خلاصه داستان فیلم آنها مرا دوست داشتند

در خلاصه داستان فیلم که مضمونی اجتماعی دارد خلاصه داستان فیلم: «با بعضی‌ها می‌شه ساعت‌ها در مورد چیزهای خیلی کوچیک حرف زد و خسته نشد، حتی درباره برگ‌های پوسیده زیر پاهامون…»فیلمبرداری این فیلم سینمایی در تهران ادامه دارد. به گزارش مشاور رسانه‌ای پروژه، فیلمبرداری  این فیلم سینمایی به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمدرضا رحمانی از اوایل ماه جاری آغاز و خانه‌ای در شمال تهران لوکیشن فعلی گروه تولید این پروژه فیلم محمدرضا رحمانی در بخش سودای سیمرغ جشنواره با سایر آثار حاضر در این بخش به رقابت می‌پردازد.

آنها مرا دوست داشتند

معرفی بازیگران فیلم

امیرحسین آرمان، امیر جعفری و مهسا اسماعیلی به همراه نسیم ادبی، شهرام قائدی، هادی تسلیمی، سیدعلی صالحی، ایرج رحمانی و (با هنرمندی) لیلا بلوکات و نفس عزیزی و لیام ملکی (در نقش مهگل) بازیگرانی هستند که در این فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخته‌اند. الهه داوودی، شیلان مدنی، حسین سلمانی‌مروست، سینا غفاری، ابراهیم مومنی، لیلا حسنی و مهدی عالی‌خانی نیز از دیگر چهره‌های جدید این فیلم هستند.

آنها مرا دوست داشتند

بیوگرافی امیر حسین آرمان

او در ابتدای راه بازیگری اش با انتخاب های درست مسیر خوبی را برای رسیدن به قله های موفقیت پیش میگیرد. او تا کنون با بازی در فیلم های “ازدواج به سبک ایرانی””هدف اصلی””صد سال به این سالها” “امشب شب مهتابه” “برف روی شیروانب داغ” “بیداری رویاها” “روز هفتم” وسریال “کلاه پهلوی”و”سرزمین کهن” استعداد های فراوانی را از خود نشان میدهد.

پیشنهاد میشود از فیلم مرد بازنده و فیلم شادروان هم دیدن فرمایید.

پخش آنلاین تریلر رسمی فیلم

دانلود فیلم کم حجم و با لینک مستقیم

2 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • 3 فوریه 2023
  • 0
  • 1,402 views
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x