دانلود فیلم آن شب

دانلود فیلم آن شب

100% رضایت کاربران (6رای)
سال انتشار : محصول :
لینک های رایگان فیلم با زیرنویس فارسی چسبیده اضافه شد.

فیلم «آن شب» داستان یک زوج ایرانی ساکن امریکا است که در هتلی محبوس شده در حالی که وادار می‌شوند تا با رازهایی که از هم پنهان کرده‌اند روبه‌رو شوند.

آن شب با دانلود رایگان با حجم نیم بها و کیفیت عالی به همراه نقد و بررسی در وبسایت تیموفیلمآن شب فیلمی به کارگردانی کوروش آهاری، نویسندگی کوروش آهاری و میلاد جرموز و تهیه‌کنندگی محمد درمنش محصول سال ۱۳۹۸ است.

خلاصه داستان

فیلم «آن شب» داستان یک زوج ایرانی ساکن امریکا است که در هتلی محبوس شده در حالی که وادار می‌شوند تا با رازهایی که از هم پنهان کرده‌اند روبه‌رو شوند.

بازیگران فیلم آن شب

شهاب حسینی، امیرعلی حسینی، آرمین مهر، گلبرگ خاوری، علی کوششی، لیلا گرگانیان، لی لی ویکی، جرج مگوایر، الستر لیتم، مایکل گرم و جیا مورا

آن شب

نقد و بررسی فیلم

تماشای یک تریلر وحشتناک و خون‌آلود در سینمای ایران تقریبا غیرممکن است. نه تنها سینماگران ایرانی چنین دغدغه‌ای ندارند بلکه تماشاگر هم علاقه زیادی به این نوع فیلم‌ها نشان نمی‌دهد. بنابراین به نظر می‌رسد شهاب حسینی و دوستانش کار دشواری داشته باشند. اگرچه فیلم «آن شب» در ایران تولید نشده اما همه پیش‌فرض‌های ناامیدکننده ژانر ترسناک در ایران را فراموش می‌کند تا هویت خودش را بسازد.

ساخته ارزشمند کوروش آهاری با روندی مثبت نه تنها به بهترین فیلم ترسناک تاریخ سینمای ایران تبدیل می‌شود بلکه یکی از بهترین تجربه‌های وحشت‌آلود تماشاگرش است. فیلمی بیمار و مورمورکننده که داستانش را می‌داند و برای نزدیک‌شدن به مخاطبش عجله‌ای ندارد.

درباره کارگردان (کوروش اهاری) و فیلم های پیشین

کوروش آهاری کارگردان، تهیه کننده و فیلمنامه نویس ایرانی است. او متولد سال 1360 در مشهد می باشد. کوروش آهاری فارغ التحصیل کارشناسی سینما است.

حواشی فیلم

این فیلم همزمان در ایران و امریکا اکران خواهد شد.

آن شب

 

سایر عوامل فیلم آن شب

نویسندگان: میلاد جرموز و کوروش آهاری،

مجری طرح: محسن درمنش و شریل استارولاکیس

مدیر فیلم برداری: مازیار مکانی،

طراح صحنه: جنیفر دهقان،

طراح لباس: مریم راسخ،

مدیر تولید: مایکل زمپینو،

طراح گریم: بابک اسکندری،

مدیر صدا برداری: ارمین کارباف،

مدیر برنامه ریزی و دستیار اول کارگردان: محمد مطلق،

منشی صحنه: ژولیت نیکوغاسیان ،

عکاس: نیاز پرورش

پخش آنلاین آنونس فیلم

لینک دانلود فیلم آن شب

لینک های رایگان از تمامی وبسایت ها حذف شده است.

3 1 رای
امتیازدهی به مقاله
  • 31 ژانویه 2021
  • 0
  • 2,654 views
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x