دانلود فیلم ایوانا Ivanna 2022

دانلود فیلم ایوانا Ivanna 2022

100% رضایت کاربران (2رای)
محصول :
بزودی در امی مووی

هنگامی که امبار و دیکا پس از مرگ والدینشان دور شدند، خواهر و برادرها هرگز به این فکر نکردند که آنچه ظاهراً شروعی جدید بود به آغاز بزرگترین بدبختی زندگی آنها تبدیل می شود.

دانلود فیلم Ivanna 2022 به فارسی ایوانا با لینک مستقیم به همراه دوبله و زیرنویس فارسی از وبسایت امی مووی فیلم ایوانا به انگلیسی Ivanna به کارگردانی Kimo Stamboel محصول 2022 اندونزی می باشد.

کارگردان: Kimo Stamboel

محصول کشور: اندونزی

زبان: اندونزیایی

ژانر: ترسناک،هیجان انگیز،معمایی

سال انتشار: 2022

توضیحات فیلم Ivanna

ایوانا یک تریلر ترسناک اندونزیایی محصول 2022 به کارگردانی کیمو استامبول و نویسندگی لله لیلا با بازی کیتلین هالدرمن، جووارل کالوم، جونیور رابرتز، شاندی ویلیام و سونیا آلیسا است. داستان فیلم از رمانی نوشته ریسا ساراسواتی اقتباس شده است و این فیلم اسپین آف از Danur 2: Maddah و بخشی از جهان Danur است این فیلم برای مخاطبان جهانی در Amazon Prime Video منتشر شد.

ایوانا

خلاصه داستان فیلم ایوانا

هنگامی که امبار و دیکا پس از مرگ والدینشان دور شدند، خواهر و برادرها هرگز به این فکر نکردند که آنچه ظاهراً شروعی جدید بود به آغاز بزرگترین بدبختی زندگی آنها تبدیل می شود. همه اینها به دلیل توانایی امبار برای احساس غیب که پس از اختلال در بینایی به دست آورد، تقویت می شود. برخلاف استقبال گرمی که در Panti Jompo از آن‌ها شد ، آمبر تصویری وهم‌آور از گذشته به دست آورد. او متوجه شد که سال ها پیش در همان خانه قتل عام صورت گرفته است. یک نهاد بانوی هلندی، ایوانا، در چشم انداز آمبر ظاهر شد و نگاهی اجمالی به فاجعه ای که در آن توسط یک امپریالیست خبیث سرش بریده شد را به او نشان داد.

معرفی بازیگران فیلم Ivanna

کیتلین هالدرمن در نقش امبار

جوارل کالوم در نقش دیکا

جونیور رابرتز در نقش آرتور

پیشنهاد میشود از فیلم پلنگ سیاه 2 هم دیدن فرمایید.

دانلود فیلم با لینک مستقیم

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • 1 ژانویه 2023
  • 0
  • 664 views
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x