دانلود فیلم بخارست 2

دانلود فیلم بخارست 2

83% رضایت کاربران (6رای)
سال انتشار : محصول :
بزودی در امی مووی

پیش تولید فصل دوم فیلم سینمایی بخارست به کارگردانی مسعود اطیابی چند روزی است که در تهران آغاز میشود. این فیلم حدود ۱۸ روز پیش درخواست پروانه ساخت داده است که هنوز با آن موافقت نشده است.

بخارست 2 به کارگردانی مسعود اطیابی با بازی بازیگرانی همچون امیرحسین آرمان،احمد مهرانفر،پژمان جمشیدی،حسین یاری فیلم بخارست 2 در ژانر خانوادگی و کمدی میباشد.

کارگردان: مسعود اطیابی

محصول کشور: ایران

ژانر: کمدی

فیلمبرداری فیلم بخارست 2

پیش تولید فصل دوم فیلم سینمایی بخارست به کارگردانی مسعود اطیابی چند روزی است که در تهران آغاز میشود. این فیلم حدود ۱۸ روز پیش درخواست پروانه ساخت داده است که هنوز با آن موافقت نشده است. بزودی و پس از صدور پروانه ساخت این فیلم، فیلمبرداری آن آغاز خواهد شد.

بخارست 2

خلاصه داستان فیلم

فیلمی کمدی و ماجراجویی دربارۀ تلاش یک آقازاده برای افشاگری فسادهای اقتصادی و سیاسی است. این اثر که بیشتر برای فروش بالا در گیشه‌ها ساخته شده، خشونت‌های کمدی و ناهنجاری‌های کلامی نسبتا بالایی دارد. ماجرای بخارست دربارۀ پسر وزیر است که در یک حادثۀ عمدی در سونا بخار خفه می‌شود.

بازیگران فیلم

در فصل دوم بخارست اکثر بازیگران فصل اول آن از جمله پژمان جمشیدی، امیرحسین آرمان، هادی کاظمی، حسین یاری، پونه عاشورپور، غلامرضا نیکخواه و بابک کریمی از بازیگران فصل قبل هستند که در این فصل هم حضور دارند و با تمامی آنها مذاکره انجام میشود.پیشنهاد میشود از فیلم بخارست هم دیدن فرمایید.

حضور احمد مهرانفر در فیلم

احمد مهرانفر بازیگری است که عنوان بازیگر جدید به فصل دوم این فیلم ملحق میشود. با چند بازیگر دیگر نیز مذاکراتی انجام میشود که به محض قطعی شدن به صورت اختصاصی توسط رسانه ما اعلام میشود.

دانلود فیلم بخارست 2 با لینک مستقیم

پخش آنلاین تریلر فیلم

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
  • 9 می 2023
  • 0
  • 1,268 views
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x