دانلود فیلم برای مرجان

دانلود فیلم برای مرجان

50% رضایت کاربران (4رای)
سال انتشار : محصول :
با 4 کیفیت آماده دانلود میباشد.

مرجان طی یک درگیری برای دفاع از خود متهم شده است و امیر برای ملاقات با او در زندان، مطابق با قوانین باید با وی ازدواج کند و…

برای مرجان فیلمی در ژانر اجتماعی، خانوادگی، جنایی، معمایی و درام میباشد. فیلم برای مرجان به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی حمید زرگرنژاد در این فیلم پگاه آهنگرانی، بهزاد جعفری، جمشید هاشم پور، برزو ارجمند، علیرضا استادی، فریبا متخصص، رامین راستاد بازی میکنند.

کارگردان: حمید زرگرنژاد

محصول کشور: ایران

درباره فیلم برای مرجان

در ژانر اجتماعی ، جنایی، درام و به کارگردانی و تهیه کنندگی حمید زرگرنژاد و نویسندگی حمید زرگرنژاد و سارا غلامی می باشد. در فیلم سینمایی برای مرجان بازیگرانی چون پگاه آهنگرانی ، جمشید هاشم پور ، بهزاد جعفری ، برزو ارجمند ، فریبا متخصص ، علیرضا استادی ، رامین راستاد ، محمد همایون ‌پور ، امید روحانی ، مریم بوبانی ، محمد علایی و… به هنرنمایی پرداخته اند.پیشنهاد میشود از فیلم برادران لیلا هم دیدن کنید.

برای مرجان

خلاصه داستان فیلم

مرجان طی یک درگیری برای دفاع از خود متهم شده است و امیر برای ملاقات در زندان، مطابق با قوانین باید با او ازدواج کند؛ امیر موتور سوار ماهریست و روی دیوار مرگ نمایش می‌گذارد؛ او با همه مشکلات به دنبال رهایی مرجان است و به سختی او را به مرخصی آورده اما مرجان از امیر می‌خواهد تا هر دو از کشور فرار کنند»؛ خوشبختی توی رابطه، یه‌چیز کاملا شانسیه، شاید اینکه دیگران از ما بترسن و مجبورشون کنیم که با ما بمونن، قابل‌ اطمینان‌تر از این باشه که عاشقمون باشن.

بازیگران فیلم

پگاه آهنگرانی، بهزاد جعفری، جمشید هاشم‌پور، برزو ارجمند، علیرضا استادی، فریبا متخصص، رامین راستاد، محمد همایون‌پور، امید روحانی، مریم بوبانی، محمد علایی و…

دانلود فیلم با لینک مستقیم

دانلود فیلم با کیفیت 1080p HQ

دانلود فیلم با کیفیت 1080p 

دانلود فیلم با کیفیت 720p

دانلود فیلم با کیفیت 480p

*

پخش آنلاین تریلر فیلم

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • 21 مارس 2023
  • 0
  • 1,120 views
  • فیلم های مشابه
  • برچسب ها
  • دیدگاه ها0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x