دانلود فیلم بیوه سیاه Black Widow 2021

دانلود فیلم بیوه سیاه Black Widow 2021

83% رضایت کاربران (90رای)
سال انتشار : محصول :
با سه کیفیت و زیرنویس چسبیده آماده دانلود میباشد

این فیلم اولین فیلم فاز چهارم و بیست و چهارمین فیلم دنیای سینمایی مارول به شمار می‌رود. در خلاصه داستان این فیلم آمده است ، در پی وقایع فیلم سینمایی جنگ داخلی ناتاشا رومانوف در پی نافرمانی از توافقنامه‌ی سوکوویا و کمک به استیو راجرز ، تنها شده و تحت تعقیب قرار گرفته است و…

  • کیفیت 4 کیفیت
  • زبان
  • مدت زمان 115دقیقه

دانلود فیلم بیوه سیاه Black Widow 2021 با لینک مسقیم و بدون حذفیات ازاردهنده میباشد.بیوه سیاه Black Widow 2021 محصول کشور آمریکا با کیفیت عالی به همراه نقد و بررسی کامل از امی مووی منتشر شده است.

کارگردان:Cate Shortland

زمان فیلم:115دقیقه

کشور:امریکا

زبان:انگلیسی

توضیحات فیلم بیوه سیاه

Black Widow یک فیلم ابرقهرمانی آمریکایی است که براساسشخصیت کمیک Marvel به همین نام ساخته شده است . این فیلم توسط استودیوی مارول تولید شده و توسط استودیوی Walt Disney Motion Pictures توزیع شده ودر نظر گرفته شده است تا بیست و چهارمین فیلم در دنیای سینمایی مارول (MCU) باشد. این فیلم به کارگردانی کیت شورتلند و نویسندگی اریک پیرسون از داستان جک شفر و ند بنسون ساخته شده است و اسکارلت جوهانسون در نقش ناتاشا رومانوف / بیوه سیاه در کنار فلورانس پوگ بازی می کند ،دیوید هاربر ، OT فاگنله ، ویلیام هرت ، ری وینستون و راشل ویس . پس از فیلم Captain America: Civil War (2016) ، فیلم رومانوف را در حال فرار می بیند که مجبور به مقابله با گذشته او می شود.

بیوه سیاه

معرفی بازیگران فیلم Black Widow

اسکارلت جوهانسون

فلورانس پوگ

دیوید هاربر

O-T Fagbenle

ویلیام هرت

ری وینستون

راشل ویس

بیوه سیاه

 

خلاصه داستان کامل فیلم Black Widow

این فیلم اولین فیلم فاز چهارم و بیست و چهارمین فیلم دنیای سینمایی مارول به شمار می‌رود. در خلاصه داستان این فیلم آمده است ، در پی وقایع فیلم سینمایی جنگ داخلی ناتاشا رومانوف در پی نافرمانی از توافقنامه‌ی سوکوویا و کمک به استیو راجرز ، تنها شده و تحت تعقیب قرار گرفته است شخصیت تسک مستر نیز شخصیت شرور و منفی اصلی فیلم بلک ویدو است که هویت این شخصیت هنوز در فیلم مشخص نیست، اما این فیلم اولین حضور این شخصیت در سینما است که می‌تواند زمینه حضور در آثار دیگری را نیز ایجاد کند.

Black Widow 2021

فیلمبرداری و زمان انتشار فیلم بیوه سیاه

در ابتدا برای اکران در اول ماه مه سال 2020 برنامه ریزی شده بود. در اوایل ماه مارس سال 2020 ، بعد از اینکه همه گیر کروناویروسی 2019-2020 باعث بسته شدن سینماها در بسیاری از کشورهای آسیایی شد در ماه آوریل ، دیزنی کل صفحه نمایش نسخه چهارم خود را تغییر داد ، و تاریخ انتشار Black Widow را گذاشت .این اولین فیلمی است که از مرحله 4 MCU پدیدار می شود ، ما را به دنبال جنگ داخلی باز می گرداند ،فیلم Black Widow در سپیده دم دوران جدیدی دیده می شود.در کنار دنباله های دکتر Strange و Black Panther ،و ویژگی های جدیدی مانند The Eternals و Shang Chi وجود دارد.

بیوه سیاه

زمان اکران فیلم Black Widow

فیلم بلک ویدو black widow  ابتدا قرار بود در تاریخ 1 می 2020 اکران شود که پاندمی کرونا اکران این فیلم را به تاخیر انداخت و تاریخ اعلامی  16 آبان 99 است . مجددا تاریخ اکران این فیلم به تاخیر افتاد و به تاریخ 7 می 2021 (جمعه 17 اردیبهشت 1400) موکول شد.

  پیشنهاد میشود از فیلم Tom Clancy’s Without Remorse 2021 هم دیدن فرمایید.

پخش انلاین تریلر رسمی فیلم

دانلود فیلم کم حجم و با لینک مستقیم

لینک های زیر کامل است

دانلود رایگان فیلم با کیفیت WEB-DL 1080p HQ حجم: 7.4 گیگ

دانلود رایگان فیلم با کیفیت WEB-DL 1080p حجم: 1.9 گیگ

دانلود رایگان فیلم با کیفیت WEB-DL 720p حجم: 900 مگابایت

4 50 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • 22 سپتامبر 2021
  • 2
  • 33,049 views
  • فیلم های مشابه
  • عوامل و بازیگران
  • گالری تصاویر
  • برچسب ها
  • دیدگاه ها2
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
امیرحسین

درود بر شما. فیلم بدون حذفیات است؟

2
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x