دانلود فیلم بی مادر

دانلود فیلم بی مادر

94% رضایت کاربران (17رای)
سال انتشار : محصول :
زمان انتشار و تیزر فیلم اضافه شد

فیلم “بی مادر” روایتگر داستان متفاوتی در ژانر اجتماعی‌ست در “کانون فیلم نسیم” تولید می‌شود. در صورت فراهم بودن شرایط اولین حضور این فیلم در چهلمین دوره

بی مادر با دانلود رایگان با حجم نیم بها و کیفیت عالی به همراه نقد و بررسی در وبسایت امی مووی بی مادر فیلمی به کارگردانی مرتضی فاطمی محصول سال 1400 است. از بازیگران این فیلم می‌توان به امیر آقایی , پردیس پورعابدینی , پژمان جمشیدی , میترا حجار , علی اوجی اشاره کرد.

پخش آنلاین تریلر فیلم

کارگردان: مرتضی فاطمی

محصول کشور: ایران

زبان: فارسی

ژانر: اجتماعی،درام

سال انتشار: 1401

توضیحات فیلم بی مادر

بی مادر فیلمی به تهیه‌کنندگی علی اوجی و محمدرضا مصباح، نویسندگی و کارگردانی مرتضی فاطمی محصول سال 1400 است.این فیلم در بخش سودای سیمرغ چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور دارد.بی مادر نخستین ساخته سینمایی سیدمرتضی فاطمی در مقام کارگردان است . سیدمرتضی فاطمی کارگردانی مستند و فیلم کوتاه و تهیه کنندگی چندین سریال را در کارنامه دارد. محمدرضا مصباح و علی اوجی تهیه‌کنندگی مشترک این اثر را برعهده خواهند داشت.این فیلم پربازیگر که از ترکیب هنرمندان شناخته شده سینما بهره می برد

خلاصه داستان فیلم بی مادر

فیلم روایتگر داستان متفاوتی در ژانر اجتماعی‌ست در “کانون فیلم نسیم” تولید می‌شود. در صورت فراهم بودن شرایط اولین حضور این فیلم در چهلمین دوره جشنواره ملی فیلم فجر خواهد بود.داستان اصلی فیلم درباره زوجی است که زندگی آرام خود را ترجیح می‌دهند. اما با پافشاری یکی از اعضای زوج برای اتخاذ تصمیمی ناخواسته، آنها وارد دو راهی‌ها و مخاطرات اخلاقی پیچیده‌ای می‌شوند.

بی مادر

معرفی بازیگران فیلم

در این فیلم، بازیگرانی همچون امیر آقایی، پژمان جمشیدی و میترا حجار نقش‌های مهمی ایفا کرده‌اند. عوامل دیگری که در ساخت این فیلم نقش داشتند عبارتند از مدیر فیلمبرداری مسعود سلامی، چهره‌پرداز محمود دهقانی، طراح صحنه سهیل دانش اشراقی، تدوین کنندگان محمد نجاریان و بهرام دهقانی، و صدابردار بابک اردلان.

بی مادر

نقد و بررسی فیلم بی مادر

شخصیت پردازی در فیلم کاملا در اوت قرار دارد! امیر علی شبیه هر کسی است جز یک روانکاو معروف. دیالوگ‌ها و نوع برخورد او با دیگران هیچ صراطی به روانکاو مشهور جامعه ندارد و دیگر کاراکترها نیز تکلیفشان‌ با خودشان مشخص نیست. برادر مهروز که پژمان جمشیدی، در ابتدا مردی غیرتی و سنتی است و در ادامه مردی که هیچ چیزی‌اش شبیه به این قشر نیست. پژمان جمشیدی که در نقش آفرینی جدی دیگری فرو رفته تنها داد و بیداد و اخم می‌کند تا مثلا نقشش جدی شود.فیلم “بی مادر” با موضوعات اجتماعی و اخلاقی پیچیده‌ای که در زندگی زوج ایجاد می‌شود، به نظر می‌رسد که به تفکرات تماشاگران نسبت به انتخاب‌های اخلاقی و مسائل خانوادگی چالشی ارائه می‌دهد. این فیلم با بازیگران با تجربه و کارگردانی سید مرتضی فاطمی توانسته است در جشنواره‌های مختلف شناخته شده و جوایز متعددی را به دست آورد.

بی مادر

سایر عوامل فیلم

نویسنده و کارگردان: سید مرتضی فاطمی

تهیه کننده: محمدرضا مصباح، علی اوجی

پیشنهاد میشود از فیلم بی همه چیز و روز صفر هم دیدن فرمایید.

دانلود فیلم بی مادر کم حجم و با لینک مستقیم

این فیلم هم اکنون در حال اکران سینما میباشد و لینک های دانلود به زودی اضافه خواهد شد.

2.9 18 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • 28 سپتامبر 2023
  • 0
  • 3,339 views
  • فیلم های مشابه
  • عوامل و بازیگران
  • برچسب ها
  • دیدگاه ها0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x