دانلود فیلم تا ابد

دانلود فیلم تا ابد

100% رضایت کاربران (1رای)
سال انتشار : محصول :

تنها توضیحات منتشر شده آن در مورد پول است: «پول برای ما دو حالت دارد، یا ما را می بوسد یا می‌کشد...» و حالا این فیلم کنجکاوی مخاطبان را برانگیخته است و در خلاصه داستان فیلم جمله‌ای از وودی آلن آمده است: «زندگی پر از بدبختی، تنهایی و زجر است و همه‌اش خیلی زود به پایان می رسد.»

تا ابد با دانلود رایگان با حجم نیم بها و کیفیت عالی به همراه نقد و بررسی در وبسایت تیموفیلم تا ابد فیلمی به کارگردانی امید امین‌نگارشی، نویسندگی امید امین‌نگارشی و امیرحسین دواتگر و تهیه‌کنندگی محمد نجفی‌زاده محصول سال ۱۳۹۸ است.

خلاصه داستان

تنها توضیحات منتشر شده آن در مورد پول است: «پول برای ما دو حالت دارد، یا ما را می بوسد یا می‌کشد…» و حالا این فیلم کنجکاوی مخاطبان را برانگیخته است و در خلاصه داستان فیلم جمله‌ای از وودی آلن آمده است: «زندگی پر از بدبختی، تنهایی و زجر است و همه‌اش خیلی زود به پایان می رسد.»

بازیگران فیلم تا ابد

میلاد کی مرام, محسن کیایی , مهرداد صدیقیان, بهرنگ علوی, ترلان پروانه, هلیا راجی , حسن خان محمدپور

تا ابد

درباره کارگردان (امید امین نگارشی) و فیلم های پیشین

امیدامین نگارشی مدیر فیلم برداری سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار امیدامین نگارشی می‌توان به فعالیت در فیلم مرداب تنهاست،

فیلم عشقولانس اشاره کرد. امیدامین نگارشی در سال ۱۳۸۴ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در تولید اثر مهمی حضور داشته است

امیدامین نگارشی سال ۱۳۸۴ فیلم مرداب تنهاست به عنوان مدیر فیلم برداری فعالیت داشته است که توانست با مهارتش، جای خود را میان اهالی فضای سینما مطرح کند.

تا ابد

 

پخش آنلاین آنونس فیلم

لینک دانلود فیلم تا ابد

این فیلم هم اکنون در حال اکران در سینماست و بزودی زمان پخش آن در سایت اضافه میشود.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • 24 آگوست 2020
  • 0
  • 741 views
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x