دانلود فیلم تعطیلات پردردسر

دانلود فیلم تعطیلات پردردسر

0% رضایت کاربران (0رای)
سال انتشار : محصول :
با 2 کیفیت آماده دانلود میباشد.

دانلود فیلم تعطیلات پر دردسر فیلم ساخته شهاب عباسی در ژانر کمدی در سال ۱۳۸۵ است. در فیلم تعطیلات پر دردسر یوسف تیموری ، بیژن بنفشه خواه ، بهنوش بختیاری و …بازی میکنند این فیلم در مورد منصور مرد جوانی است که به همراه عزیز و مادرش در خانه ای زندگی سختی می گذارنند.

کارگردان: شهاب عباسی

محصول کشور: ایران

زبان: فارسی

ژانر: کمدی

سال انتشار: 1385

خلاصه داستان فیلم تعطیلات پر دردسر

درباره ی منصور مرد جوانی است که به همراه عزیز و مادرش درخانه ای زندگی سختی می گذرانند پدرمنصور مردی بود قوی هیکل و درشت اندام که رشته پهلوانی را برگزیده بود و با انجام نمایشهای قدرتی گذران زندگی می کردند اما روزی درحین انجام نمایش دچار ایست قلبی می شود و…

تعطیلات پردردسر

معرفی بازیگران فیلم تعطیلات پر دردسر

یوسف تیموری ، بیژن بنفشه خواه ، بهنوش بختیاری ، صدیقه کیانفر ، آتش تقی پور ، بهراد خرازی و گیتی معینی

درباره کارگردان فیلم شهاب عباسی

تعطیلات پردردسر فیلم شهاب عباسی هنرپیشه، کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس تلویزیون ایران است. شهاب عباسی در ۹ آذر ۱۳۵۲ در محله‌ای نزدیک به سه راه امین تبریز در خانواده‌ای ۵ نفره متولد شد. او فرزند دوم خانواده و دارای یک خواهر و برادر است. او پیش از قبولی در دانشگاه در رشتهٔ نقاشی در رادیو تبریز فعالیت داشته. در دانشکده هنر با جواد رضویان و مهران غفوریان و حسین رفیعی هم دوره بوده. بعد از اتمام دوران دانشگاه کم‌کم از نقاشی فاصله گرفته و به واسطه علی سلیمانی با کاردان آشنا شده و پس انجام تست توانست در برخی از کارهای وی حضور پیدا کند. در اواخر سال ۱۳۸۹ او با تماسی از هومن حاجی عبدالهی و معرفی شدن به فرید شب خیز تصمیم به ساخت مجموعه‌ای به نام «خنده بازار» گرفت.

پیشنهاد میشود از فیلم سگ بند هم دیدن فرمایید.

دانلود فیلم کم حجم و با لینک مستقیم

دانلود فیلم با کیفیت WEB-DL 720p حجم: 800 مگابایت زیرنویس فارسی چسبیده

دانلود فیلم با کیفیت WEB-DL 480p حجم: 400 مگابایت

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • 13 مارس 2022
  • 0
  • 534 views
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x