دانلود فیلم Puppy Love 2023 عشق توله سگ

دانلود فیلم Puppy Love 2023 عشق توله سگ

100% رضایت کاربران (3رای)
سال انتشار : محصول :
با 4 کیفیت و زیرنویس فارسی چسبیده آماده دانلود میباشد.
زیرنویس فارسی

پس از اولین قرار فاجعه‌بار، نیکول و مکس مخالفان قطبی قول می‌دهند که دیگر صحبت نکنند. تا اینکه آنها متوجه می شوند که سگ نیکول، سگ مکس را باردار کرده است و مجبور می شوند که با حیوانات همراه شوند.

Puppy Love به فارسی فیلم عشق توله سگ محصول کشور آمریکا در ژانر کمدی است.فیلم Puppy Love عشق توله سگ به کارگردانی Richard Alan Reid, Nick Fabiano با بازی Lucy Hale, Grant Gustin, Nore Davis میباشد.

کارگردان: Richard Alan Reid, Nick Fabiano

محصول کشور: آمریکا

زبان: انگلیسی

سال انتشار: 2023

ژانر: کمدی

بازیگران : Lucy Hale, Grant Gustin, Nore Davis

درباره فیلم Puppy Love

یک فیلم کمدی رمانتیک آمریکایی محصول سال 2023 به کارگردانی نیک فابیانو و ریچارد آلن رید و با بازی لوسی هیل و گرانت گاستین است . در 18 آگوست 2023 در Amazon Freevee منتشر شد.مایکل فیلیپ و جیسون مورینگ تهیه کنندگی و ریچارد آلن رید، جونا پرتی ، برایان اتینگ و جاش اتینگ اجرایی آن هستند . این فیلم توسط رید و نیک فابیانو کارگردانی و گرگ گلینا ، پیتر استاس، کرستن گونتر، دن شاینکمن و رید نویسندگی آن را بر عهده دارند.در تابستان 2022 در کانادا فیلمبرداری شد.

عشق توله سگ

خلاصه داستان فیلم عشق توله سگ

پس از اولین قرار فاجعه‌بار، نیکول و مکس مخالفان قطبی قول می‌دهند که دیگر صحبت نکنند. تا اینکه آنها متوجه می شوند که سگ نیکول، سگ مکس است و مجبور می شوند که با حیوانات همراه شوند.در 22 ژوئن 2023، گزارش شد که آمازون فریوی حقوق فیلم Lionsgate با بازی لوسی هیل و گرانت گاستین، با بازیگران مکمل شامل جین سیمور ، مایکل هیچکاک و نور دیویس است سگ توسط Fancypants بازی می شود. این فیلم از سری فیلم‌های کوتاه BuzzFeed در سال 2015 برای Purina Puppy Chow به نام Puppyhood و توسط استودیو BuzzFeed از طریق Lionsgate تولید شد.

عشق توله سگ

پیشنهاد میشود از فیلم مگ 2 هم دیدن فرمایید.

دانلود فیلم Puppy Love با لینک مستقیم

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • 27 آگوست 2023
  • 0
  • 1,299 views
  • باکس دانلود
  • فیلم های مشابه
  • دیدگاه ها0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x