دانلود فیلم جزیره فضایی تورنادو 2

دانلود فیلم جزیره فضایی تورنادو 2

75% رضایت کاربران (4رای)
سال انتشار : محصول :
با 4 کیفیت آماده دانلود میباشد.

تیانا، یکی از مسطح‌های فضایی پرجنب‌وجوش، در طی سال‌های طولانی به یک پایگاه محبوب برای ماجراجویان و علاقه‌مندان به کاوش فضایی تبدیل شده است. این جایی است که علاقه‌مندان به کاوش و ماجراجویی، همچون امید، به دنبال تجربه‌های منحصربه‌فرد و تجدیدنظری در مسائل علمی هستند.

جزیره فضایی تورنادو 2 به کارگردانی سیدجواد هاشمی محصول کشور ایران است.فیلم جزیره فضایی تورنادو 2 با بازی اکبر عبدی، کامران تفتی، بهنوش بختیاری، ارسلان قاسمی، الناز حبیبی، راستین عزیزپور و … میباشد.

کارگردان: سید جواد هاشمی

محصول کشور: ایران

زبان: فارسی

درباره فیلم جزیره فضایی

تورنادو ۲ فیلمی در ژانر ماجراجویی، خانوادگی، فانتزی به کارگردانی سیدجواد هاشمی و بازی ستارگانی همچون ; اکبر عبدی، کامران تفتی، بهنوش بختیاری، ارسلان قاسمی، الناز حبیبی، راستین عزیزپور، امیررضا احمدی، نگار نافذ، محمدمهدی ایرانی، عباس جمشیدی‌فر، امیر رونقی، وحید نفر، فرزانه زهره وند، هادی نجفی امامی، محسن رستمی و… محصول سال ۲۰۲۲ ایران است. این فیلم دنباله ای بر تورنادو است در سال ۲۰۱۹ منتشر شد.

تورنادو 2

خلاصه داستان فیلم تورنادو 2

تیانا، یکی از مسطح‌های فضایی پرجنب‌وجوش، در طی سال‌های طولانی به یک پایگاه محبوب برای ماجراجویان و علاقه‌مندان به کاوش فضایی تبدیل شده است. این جایی است که علاقه‌مندان به کاوش و ماجراجویی، همچون امید، به دنبال تجربه‌های منحصربه‌فرد و تجدیدنظری در مسائل علمی هستند. امید، یک ماجراجوی خسته‌نباش از زمین، در تیانا باقی مانده است. او با نگاهی پر از شوق و تماشاگر به شیمبا، دختر پادشاه تیانا، می‌نگرد. شیمبا، یک زیبایی با انگیزه و شجاعت، باعث مغروری و تعلق امید به این مسطح فضایی شده است.

بازیگران فیلم

اکبر عبدی، کامران تفتی، بهنوش بختیاری، ارسلان قاسمی، الناز حبیبی، راستین عزیزپور، امیررضا احمدی، نگار نافذ، محمدمهدی ایرانی، عباس جمشیدی‌فر، امیر رونقی، وحید نفر، فرزانه زهره وند، هادی نجفی امامی، محسن رستمی و…

تورنادو 2

دانلود فیلم تورنادو 2 با لینک مستقیم

دانلود فیلم با کیفیت 1080p FHD

دانلود فیلم با کیفیت 1080p

دانلود فیلم با کیفیت 720p

دانلود فیلم با کیفیت 480p

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • 9 آگوست 2023
  • 0
  • 920 views
  • فیلم های مشابه
  • عوامل و بازیگران
  • دیدگاه ها0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x