دانلود فیلم جنگ جهانی سوم

دانلود فیلم جنگ جهانی سوم

92% رضایت کاربران (12رای)
سال انتشار : محصول :
با 5 کیفیت آماده دانلود میباشد.

شکیب یک کارگر میانسال روزمزد بی‌خانمان است که همسر و پسرش را سال‌های پیش در یک زلزله از دست داده و تاکنون با این امر کنار نیامده است. او در طی چند سال گذشته، با یک زن روسپی ناشنوای جوان

جنگ جهانی سوم فیلمی ایرانی به تهیه‌کنندگی و کارگردانی هومن سیدی و نویسندگی هومن سیدی، آرین وزیردفتری و آزاد جعفریان است. محسن تنابنده بازیگر نقش اصلی فیلم جنگ جهانی سوم است. این فیلم با سرمایه‌گذاری نماوا ساخته شده است و یک پلتفرم پخش آنلاین به ساخت یک پروژه سینمایی ورود کرده‌ است و هم‌چنین دومین همکاری سیدی و نماوا بعد از مجموعه قورباغه است.

خلاصه داستان فیلم جنگ جهانی سوم

شکیب یک کارگر میانسال روزمزد بی‌خانمان است که همسر و پسرش را سال‌های پیش در یک زلزله از دست داده و تاکنون با این امر کنار نیامده است. او در طی چند سال گذشته، با یک زن روسپی ناشنوای جوان به نام لادن رابطه برقرار کرده‌است. محل ساخت‌وسازی که او امروز در آن کار می‌کند، معلوم می‌شود که صحنهٔ فیلمی دربارهٔ جنایات هیتلر در طول جنگ جهانی دوم است. هنگامی که بازیگر نقش هیتلر به‌طور ناگهانی در طول فیلم‌برداری می‌میرد، با وجود تمام مشکلات، شکیب به دلیل شباهت عجیبش به هیتلر به عنوان جایگزین بازیگر قبلی انتخاب می‌شود و خانهٔ بزرگی به او داده می‌شود. زمانی که لادن متوجه خانهٔ جدید شکیب می‌شود، از دست قواد خود فرشید فرار می‌کند و به شکیب پناه می‌برد.

جنگ حهانی سوم

معرفی بازیگران فیلم جنگ جهانی سوم

محسن تنابنده در نقش شکیب

مهسا حجازی در نقش لادن

ندا جبرائیلی

نوید نصرتی در نقش نصرتی

مرتضی خانجانی در نقش فرشید

لطف‌الله سیفی حاتم مشمولی

تولید و فیلمبرداری فیلم

در ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ هومن سیدی اعلام کرد که در مجموعه شاخ آفریقا سعید آقاخانی و احسان ظلی‌پور حضور نخواهد داشت زیرا درگیر ساخت فیلم جدیدش است در ۱۳ تیر اعلام شد که نام فیلم جدید سیدی خواهد بود و پیش‌تولید آن چندروزی است که آغاز میشود. هم‌چنین محسن تنابنده به‌عنوان اولین بازیگر فیلم و برخی از عوامل فیلم معرفی شدند و اعلام شد که فیلم‌برداری جنگ جهانی سوم از شهریورماه آغاز خواهد شد و  میگفتند که بقیه بازیگران پروژه نیز در خبرهای بعدی اعلام خواند شد. همچنین اعلام شد که سرویس پخش اینترنتی نماوا سرمایه‌گذاری این پروژه را انجام می‌دهد در ۱۳ شهریور اعلام شد که سیدی، پروانه ساخت پروژه را میگیرد و به‌زودی فیلم‌برداری آغاز خواهد شد و هم‌چنین در جشنواره فیلم فجر حضور خواهد داشت.

سایر عوامل فیلم جنگ حهانی سوم

نویسندگان: هومن سیدی , آرین وزیر دفتری , آزاد جعفریان

مدیر فیلمبرداری:پیمان شادمانفر

مجری طرح: محمدحسن شانه‌ساززاده

طراح صحنه:محسن نصراللهی

طراح لباس:الهام معین

طراحی صدا:علیرضا علویان

صدابردار:مهران ملکوتی

جنگ حهانی سوم

بازخورد فیلم در جشنواره ونیز

جنگ جهانی سوم در بخش رقابتی افق‌های جشنواره فیلم ونیز نمایش داده شد و با تشویق ۷ دقیقه‌ای تماشاگران روبرو شد جاناتان هالند از اسکرین اینترنشنال، با تمجید از این فیلم آن را «کمدی سیاهی» خواند که به تدریج «به یک تراژدی تبدیل می‌شود با تمرکز روی عناصر دلهره‌آورِ عالی و شفافیتِ افسانه‌ای خود، داستانی طاقت‌فرسا اما متقاعدکننده» را ارائه می‌دهد که «نشان می‌دهد، چطور یکی از قربانیان یادمی‌گیرد که از ستمگران خود تقلید کند.

پیشنهاد میشود از دانلود فیلم تفریق و فیلم ابلق هم دیدن فرمایید.

دانلود فیلم کم حجم و با لینک مستقیم

دانلود فیلم با کیفیت Bluray

دانلود فیلم با کیفیت 1080p HQ

دانلود فیلم با کیفیت 1080p

دانلود فیلم با کیفیت 720p

دانلود فیلم  با کیفیت 480p

*

پخش آنلاین تریلر فیلم

جنگ جهانی سوم

3.2 9 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • 19 ژانویه 2024
  • 0
  • 3,763 views
  • فیلم های مشابه
  • عوامل و بازیگران
  • برچسب ها
  • دیدگاه ها0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x