دانلود فیلم حوا Hawa 2022

دانلود فیلم حوا Hawa 2022

0% رضایت کاربران (0رای)
سال انتشار : محصول :
با 4 کیفیت و زیر نویس چسبیده آماده دانلود میباشد.
زیرنویس فارسی

هاوا دختر نوجوانی است که در پاریس با مادربزرگش مامیناتا زندگی می‌کند. سلامتی مادربزرگش رو به نابودی است و او تلاش می کند حوا را به فرزندی قبول کند تا در صورت قبولی از او مراقبت شود.

دانلود فیلم Hawa به فارسی حوا با لینک مستقیم به همراه دوبله و زیرنویس فارسی از وبسایت امی مووی فیلم Hawa به فارسی حوا به کارگردانی Maïmouna Doucouré محصول 2022 فرانسه می باشد.

کارگردان: Maïmouna Doucouré

محصول کشور: فرانسه

زبان: فرانسوی

ژانر: کمدی،درام،خانوادگی

سال انتشار: 2022

توضیحات فیلم Hawa

حوا یک فیلم درام فرانسوی به کارگردانی Maïmouna Doucouré است که در سال 2022 منتشر شد .). از ترس اینکه خدمات اجتماعی او را با مریض شدن مادربزرگش ببرند، تصمیم می گیرد تا خود را توسط میشل اوباما، بانوی اول سابق، به فرزندخواندگی بگیرد.این فیلم برای اولین بار در برنامه جایزه پلتفرم در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو ۲۰۲۲ در ۱۳ سپتامبر ۲۰۲۲، پیش از توزیع تجاری آن به‌عنوان فیلم اصلی Amazon Prime Video به نمایش درآمد بعداً اعلام شد که در 9 دسامبر 2022 در Amazon Prime پخش خواهد شد.

حوا

خلاصه داستان فیلم حوا

هاوا دختر نوجوانی است که در پاریس با مادربزرگش مامیناتا زندگی می‌کند. سلامتی مادربزرگش رو به نابودی است و او تلاش می کند حوا را به فرزندی قبول کند تا در صورت قبولی از او مراقبت شود.در حین کار در یک فروشگاه رفاه، Hawa مقاله ای در مورد میشل اوباما می خواند که زندگی نامه خود را Becoming را تبلیغ می کند . او تصمیم می گیرد از آنجایی که فرزندان اوباما اکنون از مدرسه فارغ التحصیل شده اند، او را به فرزندی قبول کند.

معرفی بازیگران فیلم Hawa

بازیگرانی چون سانیا حلیفه , اومو سنگاره , ییسولت , توماس پسکته , تیتون ژربیر , جروم پولی , میستر وی , لولا زیدی رنیر , حکیم فارس , مریم سرباح , جاناتان آمولف , لوسی مولانگی لیکوته و … در آن ایفای نقش کرده اند. این فیلم در دسامبر 2022 بطور رسمی پخش شد.

پیشنهاد میشود از فیلم آواتار 2 و فیلم رجب 7 هم دیدن فرمایید.

دانلود فیلم با لینک مستقیم

دانلود فیلم با کیفیت WEB-DL 1080p HQ زیرنویس فارسی چسبیده

دانلود فیلم با کیفیت WEB-DL 1080p زیرنویس فارسی چسبیده

دانلود فیلم با کیفیت WEB-DL 720p زیرنویس فارسی چسبیده

دانلود فیلم با کیفیت WEB-DL 480p زیرنویس فارسی چسبیده

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • 16 دسامبر 2022
  • 0
  • 624 views
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x