دانلود فیلم حکم تجدید نظر

دانلود فیلم حکم تجدید نظر

92% رضایت کاربران (25رای)
سال انتشار : محصول :

آرش به اتهام قتل نامزدش لیدا در زندان بسر می‌برد و در انتظار دادگاه است. او برای مادرش فرشته قسم می‌خورد که بی گناه است، فرشته به کمک وکیل آرش و یکی از دوستانش بهروز ساجدی، بدنبال جمع آوری مدارک و شواهدی برای اثبات بیگناهی پسرش است.

حکم تجدید نظر با دانلود رایگان با حجم نیم بها و کیفیت عالی به همراه نقد و بررسی در وبسایت تیموفیلم حکم تجدیدنظر فیلمی به کارگردانی محمدامین کریم‌پور و تهیه‌کنندگی رضا کریمی محصول سال ۱۳۹۹ است. نویسندگی این کار برعهده رضا کریمی و حسین سلیمانی بوده و اولین فیلم سینمایی کارگردان محمدامین کریم‌پور می‌باشد.

خلاصه داستان

آرش به اتهام قتل نامزدش لیدا در زندان بسر می‌برد و در انتظار دادگاه است. او برای مادرش فرشته قسم می‌خورد که بی گناه است، فرشته به کمک وکیل آرش و یکی از دوستانش بهروز ساجدی، بدنبال جمع آوری مدارک و شواهدی برای اثبات بیگناهی پسرش است.

بازیگران فیلم حکم تجدید نظر

ژاله صامتی، همایون ارشادی، فرید سجادی حسینی، گیتی قاسمی، زیبا کرمعلی، شاهرخ فروتنیان، احسان امانی، آرش عدل پرور، مجید یلان

حکم تجدید نظر

درباره فیلم حکم تجدید نظر

فیلم سینمایی حکم تجدید نظر درام – اجتماعی به کارگردانی (محمد امین کریم پور) و نویسندگی و تهیه کنندگی (رضا کریمی) می باشد که در سال 1399 تولید گردیده و فیلمنامه این اثر توسط حسین سلیمانی به نگارش در آمده است. همچنین حکم تجدید نظر اولین فیلم بلند محمد امین کریم پور در مقام کارگردانی است که فیلمبرداری آن طی 45 جلسه و در لوکیشن هایی در تهران به انجام رسیده است.

درباره کارگردان (محمد امین کریم پور) و فیلم های پیشین

او حدود یک سال پیش بعد از ورود به عرصه بازیگری در گفت وگویی، بادی به غبغب انداخت و با خنده هایی که جنبه تمسخرآمیزی داشت که اتفاقا مصاحبه گیرنده هم همراهی اش می کرد، درباره هجمه‌هایی که علیه او به راه افتاده بود، گفت: «هرکی هر حرفی دلش می خواد بزنه. هنر ذاتیه. هنرمندا حرف مفت زیاد می زنن. هیچ اهمیتی واسم نداره.» کریم پور که به ظاهر جایزه گرفتن برایش ملاکی برای برتربودن بود، در ادامه اضافه کرد: «یارو اومده می گه چرا اینو به تلویزیون راه دادی؟ مگه مال باباته که چرا راه دادی؟ این قدر در این سینما جایزه می گیرم که روزی به همشون ثابت می شه که کی چی بوده.» حالا بعد از این ماجرا وارد دنیای کارگردانی شده و همچنان بعد گذشت چند روز از اصل ماجرا خیلی ها به او می تازند.

او حالا چند روزی می‌شود که موفق شده است از سازمان سینمایی مجوز کارگردانی دریافت کند و همین اتفاق باعث شده است تا عام و خاص و هنرمند و غیرهنرمند به او و به کارگردان شدنش واکنش‌های شدیدی نشان بدهند. اتفاقی که البته خود مدیرکل نظارت بر تولید فیلم و عضو شورای صدور پروانه ساخت از آن دفاع کرده و گفته است: «کریم پور کارشناسی ارشد سینما دارد و فیلم هم ساخته است. تمام فیلم‌های کوتاه او هم بررسی شده است و صلاحیت کارگردانی فیلم اول را دارد.»

حکم تجدید نظر

سایر عوامل فیلم حکم تجدید نظر

کارگردان: محمد امین کریم پور

تهیه کننده: رضا کریمی

نویسنده فیلمنامه: رضا کریمی (بر اساس طرحی از حسین سلیمانی)

مدیر فیلمبرداری: مرتضی غفوری

تدوین: بهرام دهقانی

طراح صحنه و لباس و گریم: علی عابدینی

صدابردار: جواد مقدس

مدیر تولید: محمود اتحادی

مدیر برنامه ریزی: آرش سجادی

 

پخش آنلاین آنونس فیلم

لینک دانلود فیلم حکم تجدید نظر

این فیلم هم اکنون در حال اکران در سینماست و بزودی زمان پخش آن در سایت اضافه میشود.

5 3 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • 25 ژانویه 2021
  • 0
  • 2,899 views
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x