دانلود فیلم دراکولا

دانلود فیلم دراکولا

100% رضایت کاربران (2رای)
سال انتشار : محصول :
لینک های رایگان درسایت قرار گرفت.

فیلم دراکولا (Derakula) داستان فردی از یک خانواده خون آشام است که بعد از جنگ جهانی دوم به ایران مهاجرت کرده و به جای نوشیدن خون به مواد معتاد شده است....

دراکولا با دانلود رایگان با حجم نیم بها و کیفیت عالی به همراه نقد و بررسی در وبسایت تیموفیلم دراکولا فیلمی به نویسندگی و کارگردانی رضا عطاران و تهیه‌کنندگی علی سرتیپی محصول سال ۱۳۹۴ است. این فیلم در تاریخ ۹ تیر ۱۳۹۵میباشد.

خلاصه داستان

فیلم دراکولا (Derakula) داستان فردی از یک خانواده خون آشام است که بعد از جنگ جهانی دوم به ایران مهاجرت کرده و به جای نوشیدن خون به مواد معتاد شده است….

بازیگران فیلم دراکولا

رضا عطاران، سیامک انصاری، ویشکا آسایش، علی دوریش، لیلابلوکات، لوون هفتوان، سوگل محرابی، فروغ لسانی، امید روحانی، آرش دوست محمدی، محمود نظر علیان، ژاله صامتی، فریده گل محمدی، ژیلا دائی، علی مهربانی، نیما راد، سپیده جمالزاده، عباس محبوب، محمود بیاتی، محمدعدالت زاده، صادق حسنی و…

دراکولا

نقد و بررسی فیلم

آخرین فیلم به نمایش درآمده از رضا عطاران در سینمای ایران « من سالوادور نیستم » نام داشت که توانست به فروش خیره کننده ای دست پیدا کند و پرفروش بودن کمدی هایی از جنس عطاران را تضمین نماید. « دراکولا » تجربه جدیدی است که اینبار عطاران علاوه بر نقش آفرینی و نگارش فیلمنامه، خود به پشت دوربین رفته تا بتواند این اثر که مغلطه ای از ژانر وحشت – کمدی است را هدایت کرده و به طرفداران پرشمارش در ایران ارائه نماید.

« دراکولا » در راستای مسیر بازیگری و در مجموع دید هنری عطاران که در یکی دو سال اخیر از خود به نمایش گذاشته می باشد؛ یعنی کمدی فارغ از هر نوع نبوغ که فیلمنامه ای در آن به چشم نمی خورد و تشکیل شده از موقعیت های کمیکی است که تک تک لحظات آن یا دلالت بر آثار فیلمفارسی دارد و یا کپی دسته چندمی از آثار هالیوودی درباره خون آشام می باشد. فیلمنامه « دراکولا » را می توان یکی از بدترین فیلمنامه های چند سال اخیر در سینمای ایران معرفی کرد.

درباره کارگردان (رضا عطاران) و فیلم های پیشین

کارگردانی و بازیگری عطاران در فیلم خوابم می‌آد در سال ۱۳۹۰ موجب شد او برندهٔ سیمرغ بلورین بهترین کارگردان بخش نگاه نو شود. در همان سال او در بی‌خود و بی‌جهت نیز بازی و دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول مرد را از انجمن منتقدان سینما دریافت کرد. او همچنین در فیلم دهلیز نیز به ایفای نقش پرداخت و نامزد جایزهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد شد. عطاران سال ۱۳۹۲ در فیلم طبقهٔ هساث بازیگری کرد. او برای این بازی برندهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد در سی و دومین جشنواره فیلم فجر شد. وی به‌دلیل موفقیت‌های هنری که با بازی در فیلم‌های طبقهٔ هساث، رد کارپت و کلاشینکف کسب کرد، با سودآوری ۱٬۶ میلیارد تومان، سودآورترین بازیگر سینمای ایران در سال ۱۳۹۳ لقب گرفت.

دراکولا

سایر عوامل فیلم دراکولا

کارگردان، نویسنده: رضا عطاران

تهیه کننده: علی سرتیپی

مدیر فیلمبرداری:معین رضا مطلبی

مدیر صدابرداری:فرشید احمدی

مدیر تولید: کامران حجازی

طراح چهره پردازی: سعید ملکان

طراح صحنه: محسن نصرالهی

طراح لباس: سحر شهامت

تدوین: محمد توکلی

صداگذار: محمد کشفی

موسیقی: حمیدرضا صدری

برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: یوسف وجدان دوست

 

لینک دانلود فیلم دراکولا

پخش انلاین تریلر رسمی فیلم

دانلود فیلم با کیفیت  HQ 1080p حجم (2.36 گیگابایت)

دانلود فیلم با کیفیت 720p حجم (903 مگابایت)

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
  • 16 فوریه 2021
  • 0
  • 1,332 views
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x