دانلود فیلم زالاوا

دانلود فیلم زالاوا

84% رضایت کاربران (107رای)
سال انتشار : محصول :
با 4 کیفیت آماده دانلود میباشد.
  • کیفیت 4 کیفیت
  • زبان
  • مدت زمان 90 دقیقه

زالاوا با دانلود رایگان با حجم نیم بها و کیفیت عالی به همراه نقد و بررسی در وبسایت امی مووی زالاوا فیلمی به کارگردانی ارسلان امیری و تهیه‌کنندگی روح‌الله برادری و سمیرا برادری و نویسندگی ارسلان امیری آیدا پناهنده و تهمینه بهرام محصول سال ۱۳۹۹ است.این کار اولین فیلم ارسلان امیری به عنوان کارگردان بوده و نوید پورفرج و هدی زین‌العابدین از بازیگران این فیلم می باشند

خلاصه داستان

«زالاوا» یک کمدی است که داستان آن در دهه پنجاه شمسی می‌گذرد و راوی اتفاقی است که باعث ترس مردم شده و رییس پاسگاه تلاش می‌کند تا امنیت را به روستا بازگرداند.

بازیگران فیلم زالاوا

هدی زین العابدین – پوریا رحیمی سام – نوید پورفرج

زاوالا

نقد و بررسی فیلم

فیلم زالاوا درک کرده که فرصت زیادی برای نزدیک‌شدن به تماشاگرش ندارد و به عنوان یک فیلم ترسناک از همان ابتدا تلاش می‌کند تا نشانه‌های تاثیرگذار و انفجاری‌اش را فعال کند. فیلم با نشانه‌هایی از ژانر ترس آغاز می‌شود اما به مرور این نشانه‌ها را از دست می‌دهد. در شرایطی که از یک فیلم‌نامه ترسناک انتظار می‌رود با نزدیک‌شدن به پایان داستان سطح بالاتری از ترس‌های وحشتناک را نمایش دهد، فیلم زالاوا به مرور زمان از ترسناک‌بودن فاصله می‌گیرد.

دیالوگ‌ها و واکنش‌های کمدی، بخش مهم و گاها تاثیرگذاری از داستان فیلم هستند اما حد خودشان را می‌دانند و از مرزهای مشخصی عبور نمی‌کنند. با این حال این خودداری از کمدی‌شدن هم به فیلم زالاوا کمک نمی‌کند که فیلم ترسناکی بماند.

درباره کارگردان (ارسلان امیری) و فیلم های پیشین

«زالاوا» اولین تجربه سینمایی ارسلان امیری در مقام کارگردان است. ‎این سینماگر پیش از این به عنوان فیلم‌نامه‌نویس و تدوین‌گر در فیلم‌های «ناهید»، «تی‌تی» و «پاییزنیکایدوها» همکاری و کارگردانی مستندهایی چون «زمین ناآرام» و «اتاق امن» و در مقام فیلمنامه‌نویس آثاری همچون «ویلایی‌ها»، «اسرافیل» و «گیج‌گاه» را در کارنامه دارد.

زاوالا

سایر عوامل فیلم زالاوا

کارگردان: ارسلان امیری

تهیه کننده: روح الله برادری و سمیرا برادری با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی

پیشنهاد میشود از فیلم قهرمان هم دیدن فرمایید.

پخش آنلاین آنونس فیلم

لینک دانلود فیلم زاوالا

دانلود با کیفیت 1080p HQ

دانلود با کیفیت 1080p

دانلود با کیفیت 720p

دانلود با کیفیت 480p

3.7 24 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • 12 سپتامبر 2023
  • 0
  • 25,140 views
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x