دانلود فیلم زهرمار

دانلود فیلم زهرمار

0% رضایت کاربران (0رای)
سال انتشار : محصول :

یک مداح و حاج آقای مذهبی را در کنار یک بدکاره مواد فروش می‌گذارد و داستان این دو نفر را به نوعی به هم گره می‌زند. تماشاگر هم قرار است با این موقعیت کمدی هم بخندد و هم درس اخلاق یاد بگیرد.

زهرمار با دانلود رایگان با حجم نیم بها و کیفیت عالی به همراه نقد و بررسی در وبسایت تیموفیلم زهرمار فیلمی به کارگردانی جواد رضویان، تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی و نویسندگی پیمان عباسی محصول سال ۱۳۹۷ است. این فیلم نخستین بار در سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر اکران شده‌است.

خلاصه داستان

یک مداح و حاج آقای مذهبی را در کنار یک بدکاره مواد فروش می‌گذارد و داستان این دو نفر را به نوعی به هم گره می‌زند. تماشاگر هم قرار است با این موقعیت کمدی هم بخندد و هم درس اخلاق یاد بگیرد. مداح که حاج حشمت نام دارد، به تازگی همسر خود را از دست داده و در یک تکیه بزرگ کار می‌کند. او به اصرار اهالی محل و یکی دو تن از بانفوذهای دور و برش، برای کاندیداتوری شورای شهر کاندید می‌شود همین موضوع باعث می‌شود که یک دوست قدیمی به اسم رهی او را پیدا کرده و با خاطرات بار دیگر زنده شوند.

بازیگران فیلم زهرمار

سیامک انصاری، شبنم مقدمی، شقایق فراهانی، سیامک صفری، نسیم ادبی، برزو ارجمند، علی استادی، رضا رویگری، حسین محب اهری و سیامک ادیب

زهرمار

 

نقد و بررسی فیلم

از دید طرح داستانی، یک فیلم‌نامه الگومند است که می‌کوشد قاعده‌ها و اصل‌های ژانر کمدی‌درام‌های ایرانی را رعایت کند. به‌عنوان یک کمدی‌درامِ ایرانیِ گیشه‌پسند هم «زهر مار» فیلم خوبی نیست! اما در پوششِ یک تله‌فیلم اخلاقی و خانواده‌پسند (که البته مؤلفه‌ها و دست‌مایه‌های روایی و دراماتیک‌اش بسیار کهنه و دمده‌اند) می‌توان به آن نگریست و حتی درباره‌اش ادعا کرد که توده‌های مخاطبان را می‌تواند در بهترین حالت برای یک‌بار سرگرم کند.. البته باید گفت که خود کارگردان و عوامل فیلم اعلام کرده‌اند که زهرمار یک کمدی نیست اما آنطور که از دیالوگ‌ها و محتوای فیلم برمی‌آید؛ باید این ادعا را از سوی این دوستان رد کنیم. پیمان عباسی تاکنون فیلمنامه‌های سریال قلب یخی و فیلم توفیق اجباری را نوشته و فیلم جواد رضویان نیز حاصل کار او بوده است.

درباره کارگردان (جواد رضویان) و فیلم های پیشین

سید جواد رضویان از پدری قمی و مادری یزدی در شهر قم به دنیا آمد. او به‌طور اتفاقی وارد رشته بازیگری شد. رضویان در سال اول دانشگاه با مهران غفوریان، امیر غفارمنش و بیژن بنفشه‌خواه همکلاس بود و به کمک آن‌ها وارد این رشته شده‌است. جواد رضویان از سال ۱۳۷۳ در عرصه بازیگری مشغول به کار شده‌است.

در مجموعه‌های متعددی از جمله سیب خنده، مجید دلبندم و باغچه مینو… شرکت کرد. او با مجموعه سیب خنده به تلویزیون آمد؛ ولی با مجموعه طنز پاورچین به کارگردانی مهران مدیری به موفقیت رسید و در جایزه بزرگ مجددا به کارگردانی مهران مدیری این موفقیت را تکرار کرد. جواد رضویان یکی دو تجربه کارگردانی هم داشته که البته نتوانست در این زمینه موفقیت‌هایی که در عرصه بازیگری بدست آورده بود را تکرار کند. وی تاکنون در چند تله فیلم نیز بازی کرده و تا به حال چند آلبوم نیز بیرون داده‌است که آخرین آن کاری با نام لحاف دوزی است. دارای یک فرزند دختر است.

زهرمار

سایر عوامل فیلم زهرمار

نویسنده: پیمان عباسی

مجری طرح: احسان درخشان

برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان: پوپک مظفری

مدیرتولید: پروانه زبان فهم

مدیر فیلمبرداری: تورج اصلانی

طراح گریم: عبدالله اسکندری

طراح صحنه: مهدی موسوی

طراح لباس: ثنا نوروزبیگی

صدابردار: محمود خرسند

لینک دانلود فیلم زهرمار

دانلود فیلم با کیفیت 480

دانلود فیلم با کیفیت 720

دانلود فیلم با کیفیت 1080

دانلود فیلم با کیفیت BLURAY

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • 25 ژانویه 2021
  • 0
  • 931 views
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x