دانلود فیلم سرکوفت

دانلود فیلم سرکوفت

0% رضایت کاربران (0رای)
سال انتشار : محصول :
با 4 کیفیت آماده دانلود میباشد.

مجید(وحید رحمتی) برای خواستگاری از فرشته(ویدا جوان) منتظر بازگشت پدر او از سفر خارج است،‌در صورتی که بر خلاف تصور او مظفرخان(سید مهرداد ضیایی) از زندان آزاد شده و به خانه باز می گردد.

سرکوفت با دانلود رایگان با حجم نیم بها و کیفیت عالی به همراه نقد و بررسی در وبسایت امی مووی سرکوفت فیلمی به کارگردانی کریم رجبی محصول سال 1400 است. از بازیگران این فیلم می‌توان به ویدا جوان، محمدامین کریم پور، جوانه دلشاد، محمد معماریان اشاره کرد.

کارگردان: کریم رجبی

محصول کشور: ایران

زبان: فارسی

ژانر: خانوادگی

سال انتشار: 1397

توضیحات فیلم سرکوفت

سرکوفت فیلمی کمدی به کارگردانی کریم رجبی محصول 1397 است و در این فیلم بازیگرانی چون مهرداد ضیایی، مهری آل آقا، محمد امین کریم پور، سعید رضایی، ویدا جوان به ایفای نقش پرداخته اند و درباره ی پسری از خانواده ای مذهبی و باشخصیت به نام مجید است که عاشق دختری از خانواده ای خلافکار به نام فرشته میشود.

سرکوفت

خلاصه داستان فیلم سرکوفت

مجید(وحید رحمتی) برای خواستگاری از فرشته(ویدا جوان) منتظر بازگشت پدر او از سفر خارج است،‌در صورتی که بر خلاف تصور او مظفرخان(سید مهرداد ضیایی) از زندان آزاد شده و به خانه باز می گردد. از آنجا که خانواده مجید کاملا موجه و متشخص بوده و بر خلاف آنها پدر،‌برادر (محمد معماریان) و پسرخاله فرشته (محمد امین کریم پور) همگی خلاف کار هستند، مظفر خان نگران سرکوفت های احتمالی آینده شده و با این ازدواج مخالفت مینماید.بنابراین شرطی برای ازدواج آن ها می گذارد،سیاوش(محمدامین کریم پور) و فرهاد(محمد معماریان) جهت بانجام رساندن شرط مظفرخان نقشه های مختلفی دارند که اتفاقاتی را رقم زده و …

معرفی بازیگران فیلم

سید مهرداد ضیایی، مهری آل آقا، محمد امین کریم پور، سعید رضایی، ویدا جوان، جوانه دلشاد، وحید رحمتی، محمد معماریان.

سرکوفت

دانلود فیلم کم حجم و با لینک مستقیم

دانلود فیلم با کیفیت WEB-DL 1080p HQ حجم: 5.4 گیگ زیرنویس فارسی چسبیده

دانلود فیلم با کیفیت WEB-DL 1080p حجم: 1.2 گیگ زیرنویس فارسی چسبیده

دانلود فیلم با کیفیت WEB-DL 720p حجم: 800 مگابایت زیرنویس فارسی چسبیده

دانلود فیلم با کیفیت WEB-DL 480p حجم: 400 مگابایت

1 1 رای
امتیازدهی به مقاله
  • 25 ژانویه 2022
  • 0
  • 717 views
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x