دانلود فیلم سیانور

دانلود فیلم سیانور

0% رضایت کاربران (0رای)
سال انتشار : محصول :
این فیلم برای تکمیل آرشیو فیلم های ایرانی

فیلم سیانور (Sianor) پایان یک سکوت طولانی! قصه «سیانور» در دهه پنجاه می گذرد و محور اصلی آن زندگی عاشقانه یک زوج به نام های امیر و هما (هنگامه) دو دلداده است که پس از مدتی یکدیگر را می یابند در حالیکه یک انتخاب بیشتر ندارند؛ سیانور یا زندگی...!

  • کیفیت 1 کیفیت
  • زبان
  • مدت زمان 100 دقیقه

سیانور با دانلود رایگان با حجم نیم بها و کیفیت عالی به همراه نقد و بررسی در وبسایت تیموفیلم سیانور فیلمی به کارگردانی بهروز شعیبی، نویسندگی مسعود احمدیان و تهیه‌کنندگی سید محمود رضوی محصول سال ۱۳۹۴ است. این فیلم برای نمایش در بخش سودای سیمرغ سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر پذیرفته شد. این فیلم در تاریخ ۲۸ مهر ۱۳۹۵ در سینماهای ایران اکران شده‌است. این فیلم محصول مؤسسه سینمایی سیمای مهر است.

خلاصه داستان

فیلم سیانور (Sianor) پایان یک سکوت طولانی! قصه «سیانور» در دهه پنجاه می گذرد و محور اصلی آن زندگی عاشقانه یک زوج به نام های امیر و هما (هنگامه) دو دلداده است که پس از مدتی یکدیگر را می یابند در حالیکه یک انتخاب بیشتر ندارند؛ سیانور یا زندگی…!

بازیگران فیلم سیانور

هانیه توسلی ، پدرام شریفی ، بهنوش طباطبایی ، مهدی هاشمی ، بابک حمیدیان و بهروز شعیبی

سیانور

نقد و بررسی فیلم

«سیانور» اول‌ از همه جای خالی ژانر تاریخی و بیوگرافی را در سینمای ایران پرکرده است و دوم اینکه فیلم خوش ساختی است. فیلمی که به دلِ تصفیه‌های سیاسی درون‌سازمانی مجاهدین خلق در سال‌های 53 و 54 می‌رود و با کمترین پیش‌داوری یا موضع‌گیری سیاسی و جناحی اتفاقات آن سال‌ها را روایت می‌کند. برای نسل من که مجاهدین خائنینی هستند که در جنگ ایران و عراق رودرروی کشور خود ایستاند مسلماً درک اندیشه و انگیزه این گروه غیرممکن است و تصور اینکه زمانی این گروه در ایران طرفدار داشته و همدوش سایر احزاب سیاسی فعالیت می‌کرده است سخت است؛ اما «سیانور» با رجوع به پایه‌های شکل‌گیری این گروه و بررسی دلایل انفصال و تقسیم‌بندی‌های درون‌سازمانی، تصویری انسانی و ملموس از افرادی می‌دهد که تاکنون هیچ بازنمایی انسانی در ذهنمان نداشته‌اند.

درباره کارگردان (بهروز شعیبی) و فیلم های پیشین

بهروز شُعِیبی (زادهٔ ٢٥ شهریور ۱۳۵۸ در مشهد) هنرپیشه و کارگردان ایرانی است. او در فیلم‌های مختلف، نقش‌های مختلفی را از جمله کارگردان، هنرپیشه، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز داشته‌است. او برای کارگردانی فیلم دهلیز برندهٔ سیمرغ بلورین بهترین فیلم سی و یکمین جشنوارهٔ فیلم فجر در بخش «نگاه نو» (مسابقهٔ فیلم‌های اول) شد.علاوه بر فعالیت در سینما و تلویزیون، بهروز شعیبی در سال ۱۳۹۲ و سال ۱۳۹۶، فیلم تبلیغاتیِ محمدباقر قالیباف را برای انتخابات ریاست‌جمهوری کارگردانی کرده‌است.

سیانور

سایر عوامل فیلم سیانور

کارگردان: بهروز شعیبی

نویسنده: مسعود احمدیان

تهیه کننده: سید محمود رضوی

مشاور تهیه: محمد صادق آذین

مدیر فیلمبرداری: علیرضا برازنده

مدیر تولید: شهاب علی بخشی

طراح صحنه و لباس: آیدین ظریف

طراح چهره پردازی: فاطمه کمالی، زهرا کمالی

صدابردار: کامران کیان ارثی

تدوین: فرامرز هوتهم

پیشنهاد میشود از فیلم مصلحت هم دیدن فرمایید.

 

لینک دانلود فیلم سیانور

دانلود فيلم با کيفيت خوب 720 HD

دانلود فيلم با کيفيت خوب 480 HD

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • 19 فوریه 2021
  • 0
  • 958 views
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x