دانلود فیلم Bigfoot: The Monster Within 2022 پاگنده: هیولای درون

دانلود فیلم Bigfoot: The Monster Within 2022 پاگنده: هیولای درون

100% رضایت کاربران (1رای)
سال انتشار : محصول :
بزودی در امی مووی

در مورد سه دوست است که تصمیم می‌گیرند شواهدی مبنی بر واقعی بودن پاگنده بدست آورند. اما آن‌ها به زودی وحشتناک‌ترین حوادثی را که هر انسانی روی زمین ممکن است تجربه کند، پشت سر می‌گذرانندو

دانلود فیلم Bigfoot: The Monster Within 2022 به فارسی پاگنده: هیولای درون با لینک مستقیم به همراه دوبله و زیرنویس فارسی از وبسایت امی مووی فیلم پاگنده: هیولای درون به انگلیسی Bigfoot: The Monster Within به کارگردانی Geovanni Molina محصول 2022 آمریکا می باشد.

کارگردان: Geovanni Molina

محصول کشور: آمریکا

زبان: انگلیسی

ژانر: هیجان انگیز،ترسناک،معمایی

سال انتشار: 2022

توضیحات فیلم Bigfoot: The Monster Within

فیلم پاگنده: هیولای درون یک فیلم ترسناک، هیجان انگیز و معمایی محصول سال 2022 کشور آمریکا به کارگردانی جووانی مولینا (Geovanni Molina) که توسط دو کمپانی‌ Geovanni Molina Studios و Reel Films Cinema تولید و منتشر شد؛ رویدادهای واقعی اتفاقی که در کوچه تمساح در فلوریدا رخ داد، سه دوست بیرون رفتند تا شواهدی به دست آورند که نشان دهد پاگنده واقعی میباشد و دراماتیک ترین و وحشتناک ترین وقایعی را که هر انسان روی زمین می تواند تجربه کند را تجربه کردند.فیلمنامه این فیلم را نیز جووانی مولینا به رشته تحریر درمی آورد و هنرمندانی همچون جووانی مولینا، چنس مولینا، ویکتور هرناندز و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

پاگنده: هیولای درون

خلاصه داستان فیلم پاگنده: هیولای درون

در مورد سه دوست میباشد که تصمیم می‌گیرند شواهدی مبنی بر واقعی بودن پاگنده بدست آورند. اما آن‌ها به زودی وحشتناک‌ترین حوادثی را که هر انسانی روی زمین ممکن میباشد تجربه کند، پشت سر می‌گذرانند و…در سینماهای کشور آمریکا اکران خواهد شد سپس در آمریکا، انگلستان، کانادا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان، چین، استرالیا و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر می‌شود.سه دوست تصمیم می‌گیرند شواهدی مبنی بر واقعی بودن پاگنده بدست آورند؛ اما آن‌ها به زودی وحشتناک‌ترین و دراماتیک‌ترین حوادثی را که هر انسانی روی زمین ممکن میباشد.

معرفی بازیگران فیلم Bigfoot: The Monster Within

هنرمندانی همچون جووانی مولینا، چنس مولینا، ویکتور هرناندز و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

پاگنده: هیولای درون

پیشنهاد میشود از دانلود فیلم آواتار 2 هم دیدن فرمایید.

دانلود فیلم کم حجم و با لینک مستقیم

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • 14 نوامبر 2022
  • 0
  • 1,271 views
  • فیلم های مشابه
  • برچسب ها
  • دیدگاه ها0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x