دانلود فیلم شیشلیک

دانلود فیلم شیشلیک

75% رضایت کاربران (76رای)
سال انتشار : محصول :
بزودی در امی مووی

یکی از اهالی شهرکی در حاشیه تهران، تحت تاثیر شرایط خاصی که از سوی رییس کارخانه ای برایش رقم خورده است، طغیان کرده، در جستجوی رهایی خانواده اش برمی آید.

شیشلیک با دانلود رایگان با حجم نیم بها و کیفیت عالی به همراه نقد و بررسی در وبسایت امی مووی شیشلیک فیلمی به تهیه‌کنندگی محمدرضا منصوری، نویسندگی امیرمهدی ژوله و کارگردانی محمدحسین مهدویان محصول سال ۱۳۹۹است این فیلم اولین تجربه محمدحسین مهدویان در قالب فیلم های کمدی می باشد.

خلاصه داستان

یکی از اهالی شهرکی در حاشیه تهران، تحت تاثیر شرایط خاصی که از سوی رییس کارخانه ای برایش رقم خورده است، طغیان کرده، در جستجوی رهایی خانواده اش برمی آید.

بازیگران فیلم شیشلیک

رضا عطاران، پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، عباس جمشیدی و جمشید هاشم پور و…

شیشلیک

نقد و بررسی فیلم

نمایشی از سکانس آخر فعالیت‌های مهدویان است که هیچ ارتباطی به حسن باقری و احمد متوسلیان ندارد، بلکه آرمان‌های چنین نخبه‌گانی را هجو می‌کند فیلم شیشلیک ملغمه‌ای از کمدی و ارجاعات به آرمان‌های جمهوری اسلامی است،  البته هجویه شیشلیک آذین شده به الفاظ اروتیک، رقص و موسیقی‌های کافه‌ای است و ادبیات کارگری چپ در لایه‌های اصلی فیلم دیده می‌شود و این ادبیات شعارها و آرمان‌های حاکمیت در دهه‌های مختلف را هجو می‌کند. مهدویان برای جداشدن از گذشته‌اش شیشلیک را ساخت، محصولی که دیدگاهی کاملا معارض با اهداف همان سامانه‌های فرهنگی دارد که پیش از این مهدویان با آن‌ها همکاری داشت.

شیشلیک

درباره کارگردان (محمد حسین مهدویان) و فیلم های پیشین

محمدحسین مهدویان (زاده ۲۲ اردیبهشت ماه ۱۳۶۰ – بابل) کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس ایرانی است. از فیلم‌های مهم او می‌توان به ایستاده در غبار، ماجرای نیمروز، ردخون، لاتاری و درخت گردو اشاره کرد.او دارای مدرک کارشناسی سینما (گرایش کارگردانی) از دانشگاه سوره و همچنین کارشناسی ارشد تهیه‌کنندگی از دانشگاه صدا و سیما است.مهدویان برای ساخت فیلم ایستاده در غبار مورد تحسین قرار گرفت و سیمرغ بلورین بهترین فیلم جشنواره فیلم فجر ۱۳۹۴ را نیز دریافت کرد. وی برای فیلم ماجرای نیمروز برای دومین بار سیمرغ بلورین بهترین فیلم جشنواره فیلم فجر ۱۳۹۵ را دریافت نمود. او در هنگام دریافت این جایزه (سیمرغ بهترین فیلم از نگاه تماشاگران)، این جایزه را مهم‌ترین جایزهٔ جشنواره نامید. او برای ساخت فیلم درخت گردو برنده سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی جشنواره فیلم فجر شد.

شیشلیک

سایر عوامل فیلم شیشلیک

کارگردان: محمدحسین مهدویان

تهیه کننده: محمدرضا منصوری

نویسنده: امیرمهدی ژوله

پیشنهاد میشود از فیلم قهرمان با بازی امیر جدیدی هم دیدن فرمایید.

پخش آنلاین آنونس فیلم

لینک دانلود فیلم شیشلیک

این فیلم هم اکنون در حال اکران در سینماست و بَزودی زمان پخش آن در سایت اضافه میشود.

3.6 26 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • 18 فوریه 2022
  • 0
  • 13,343 views
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x