دانلود فیلم طلاخون

دانلود فیلم طلاخون

100% رضایت کاربران (1رای)
سال انتشار : محصول :
با 4 کیفیت آماده دانلود میباشد.

فیلمی واقع‌گرا و درباره زنی است که با مشکلات سنگینی مواجه است. او با فرزندی معلول و شوهری در زندان، دست و پنجه نرم می‌کند و مشکلات مالی فراوانی دارد. درگیری‌ها و فشارهای زندگی باعث می‌شود

طلاخون فیلم به کارگردانی ابراهیم شیبانی با بازی شهاب حسینی،بهار قاسمی و حسام منظور است.فیلم طلاخون در ژانر اجتماعی، جنایی و درام قرار دارد حسن کلامی نیز تهیه کننده این فیلم می‌باشد.

کارگردان: ابراهیم شیبانی

محصول کشور: ایران

زبان: فارسی

ژانر: درام،جنایی

درباره فیلم طلاخون

یک فیلم سینمایی ایرانی است که در سال 1399 (2020-2021 میلادی) تولید شده است. این فیلم در ژانر اجتماعی، جنایی و درام قرار دارد و توسط ابراهیم شیبانی کارگردانی شده است. حسن کلامی نیز تهیه کننده این فیلم می‌باشد.

طلاخون

بازیگران فیلم

در این فیلم بازیگرانی همچون شهاب حسینی، حسام منظور، بهار قاسمی، ترنم کرمانیان، زری خوشکام، شهاب شادابی و محمد زارعی نقش آفرینی می‌کنند. داستان این فیلم بر اساس واقعیت‌ها الهام گرفته شده و درباره یک زن است که با مشکلات مالی بسیاری و همچنین داشتن یک فرزند معلول و شوهری در زندان روبرو است. در این شرایط، او تصمیمی مرگبار می‌گیرد که مسیر زندگی‌اش را تغییر می‌دهد.

خلاصه داستان فیلم

فیلمی واقع‌گرا و درباره زنی است که با مشکلات سنگینی مواجه است. او با فرزندی معلول و شوهری در زندان، دست و پنجه نرم می‌کند و مشکلات مالی فراوانی دارد. درگیری‌ها و فشارهای زندگی باعث می‌شود تا در نهایت تصمیم مرگباری بگیرد تا مسیر زندگی‌اش را تغییر دهد. این فیلم، با واقعیت‌های بسیاری روبروست و نماینده زندگی و مبارزات بسیاری از افراد در جامعه است.پیشنهاد میشود از فیلم تصور هم دیدن فرمایید.

دانلود فیلم طلاخون با لینک مستقیم

دانلود فیلم با کیفیت WEB-Dl 1080p HQ

دانلود فیلم با کیفیت WEB-Dl 1080p

دانلود فیلم با کیفیت WEB-Dl 720p

دانلود فیلم با کیفیت WEB-Dl 480p

*

پخش آنلاین تریلر فیلم

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • 7 ژوئن 2023
  • 0
  • 964 views
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x