دانلود فیلم شما مردم You People 2023

دانلود فیلم شما مردم You People 2023

5.6 از 10/10
0% رضایت کاربران (0رای)
سال انتشار : محصول :
بزودی در امی مووی
زیرنویس فارسی

ازرا کوهن سی و پنج ساله و دوستش مو پادکستی پخش کردند که به مسائل آفریقایی-آمریکایی می پردازد. در روز یوم کیپور ، او با وظیفه‌شناسی به همراه والدین و خواهرش به کنیسه‌شان می‌رود ، جایی که با پرسش‌ها و نظرات نامناسب جماعت و خانواده‌اش مواجه می‌شود.

دانلود فیلم You People 2023 به فارسی شما مردم با لینک مستقیم به همراه دوبله و زیرنویس فارسی از وبسایت امی مووی فیلم شما مردم به انگلیسی You People به کارگردانی Kenya Barris محصول 2023 آمریکا می باشد.

کارگردان: Kenya Barris

محصول کشور: آمریکا

زبان: انگلیسی

ژانر: کمدی،عاشقانه،درام

سال انتشار: 2022

توضیحات فیلم You People

شما مردم یک فیلم کمدی رمانتیک آمریکایی محصول سال ۲۰۲۳به کارگردانی کنیا باریس است که نویسنده آن با همکاری جونا هیل است. گروهی از بازیگران این فیلم شامل جونا هیل ، لورن لندن ، دیوید دوکوونی ، نیا لانگ ، جولیا لوئیس-دریفوس و ادی مورفی هستند. در این فیلم، یک زوج جدید و خانواده‌هایشان در میان تضادهای فرهنگی، انتظارات اجتماعی و تفاوت‌های نسلی، عشق مدرن را به حساب می‌آورند.

شما مردم

خلاصه داستان فیلم شما مردم

ازرا کوهن سی و پنج ساله و دوستش مو پادکستی پخش کردند که به مسائل آفریقایی-آمریکایی می پردازد. در روز یوم کیپور ، او با وظیفه‌شناسی به همراه والدین و خواهرش به کنیسه‌شان می‌رود ، جایی که با پرسش‌ها و نظرات نامناسب جماعت و خانواده‌اش مواجه می‌شود. پدر و مادرش او را برای قرار گذاشتن با زن جوانی از همان کنیسه آماده می کنند.ازرا که بعداً با مو ملاقات می کند، ناراحتی خود را از ملاقات نکردن با کسی که بتواند با او ارتباط برقرار کند ابراز می کند. در همین حال، امیره محمد در سراسر شهر در تلاش است تا از یک دوست پسر جدا شود. او که از سیستم ناوبری GPS خود ناامید شده است ، جلوی شرکت کارگزاری ازرا می رود. ازرا سوار ماشینش می شود و تصادفاً فکر می کند که راننده اوبر اوست.

معرفی بازیگران فیلم You People

هنرمندانی همچون جونا هیل، لورن لندن، ادی مورفی، جولیا لوئی-درایفوس، سم جی، نیا لانگ، تراویس بنت، دیوید دوچونی، مولی گوردون، دیون کول، آندریا ساویج، الیوت گولد و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

پیشنهاد میشود از فیلم مرد مورچه ای 3 هم دیدن فرمایید.

دانلود فیلم با لینک مستقیم

2.5 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • 21 ژانویه 2023
  • 0
  • 707 views
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x