دانلود فیلم فرمان جدید New Order 2021

دانلود فیلم فرمان جدید New Order 2021

78% رضایت کاربران (9رای)
سال انتشار : محصول :
بزودی در امی مووی

دانلود فیلم New Order 2021 به فارسی فرمان جدید با لینک مستقیم به همراه دوبله و زیرنویس فارسی از وبسایت امی مووی فیلم فرمان جدید به انگلیسی New Order 2021 به کارگردانی Michel Franco محصول 2021 آمریکا می باشد.

کارگردان: Michel Franco

محصول کشور: آمریکا

زبان: انگلیسی

ژانر: درام

سال انتشار: 2021

توضیحات فیلم New Order

نظم نو (به اسپانیایی : Nuevo orden ) یک فیلم مهیج هنری دیستوپیک مکزیکی-فرانسوی در سال 2020 است فیلمی که میشل فرانکو نوشته ، کارگردانی ، تهیه و تدوین کرده است. این فیلم یک زوج طبقه بالا را در مکزیکو سیتی دنبال می کند که در میان یک قیام طبقه کارگر در سراسر کشور به عروسی حمله می کنند در این فیلم نایان گونزالس نورویند ، دیگو بونتا و مونیکا دل کارمن بازی می کنند.این فیلم اولین نمایش جهانی خود را در جشنواره فیلم ونیز در 10 سپتامبر سال 2020 انجام داد ، قبل از اینکه مکزیکی در 22 اکتبر سال 2020 اکران شود. این فیلم با انتقادات مختلف و منفی از سوی منتقدان و تماشاگران در سراسر جهان روبرو شد ، به خصوص برای نحوه نمایش آن. تنش های اجتماعی بین طبقات بالا و پایین در مکزیک به عنوان حمله طبقه زیر پوست با پوست تیره تر نسبت به نخبه ای با پوست روشن.

فرمان جدید

خلاصه داستان فیلم فرمان جدید

در سال 2021 فاصله بین طبقات اجتماعی در مکزیک به طور فزاینده ای مشخص شده است. یک عروسی در جامعه بالا توسط گروهی از آشوبگران مسلح و خشن که بخشی از یک قیام حتی بزرگتر از مستضعفان هستند ، قطع می شود و شرکت کنندگان را به گروگان می گیرد.ارتش مکزیک برای ایجاد یک دیکتاتوری نظامی در این کشور از بی نظمی ناشی از شورش ها استفاده می کند.

معرفی بازیگران فیلم New Order

نایان گونزالس نوروین در نقش ماریان

دیگو بونتا در نقش دانیل

مونیکا دل کارمن در نقش مارتا

فرناندو کوآتله در نقش کریستین

داریو یازبک در نقش آلن

الیگیو ملاندز در نقش رولاندو

روبرتو مدینه در نقش ایوان

پاتریشیا برنال در نقش پیلار

لیزا اوون در نقش ربکا

انریکه سینگر در نقش ویکتور

گوستاو سانچز پارا در نقش ژنرال اوریبه

فرمان جدید

تولید و انتشار فیلم فرمان جدید

میشل فرانکو در سال 2014 شروع به توسعه این ایده کرد و فیلمنامه آن را در سال 2017 به پایان رساند. تولید در ماه مه سال 2019 به پایان رسید. بازیگران این فیلم شامل Naian Gonzalez Norvind ، Diego Boneta ، Mónica Del Carmen، Fernando Cuautle، Darío Yazbek Bernal و Eligio Meléndez هستند.

زمان اکران فیلم New Order

این فیلم اولین نمایش جهانی خود را در جشنواره فیلم ونیز در تاریخ 10 سپتامبر سال 2020 برگزار کرد و در آن جایزه بزرگ هیئت داوران را دریافت کرد. همچنین در جشنواره بین المللی فیلم تورنتو در 15 سپتامبر سال 2020 به نمایش درآمد.اندکی بعد ، نئون حق پخش این فیلم را در آمریکا به دست آورد و MUBI حقوقی را برای هند ، ایرلند ، لاتام ، ترکیه و انگلیس به دست آورد. . در مکزیک این فیلم اکران نمایشی داشت و توسط Videocine توزیع می شود.

پیشنهاد میشود از فیلم BIOS 2021 هم دیدن فرمایید.

پخش انلاین تریلر رسمی فیلم

دانلود فیلم کم حجم و با لینک مستقیم

3 8 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • 23 آوریل 2021
  • 0
  • 2,855 views
  • فیلم های مشابه
  • عوامل و بازیگران
  • برچسب ها
  • دیدگاه ها0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x