دانلود فیلم قاتل و وحشی

دانلود فیلم قاتل و وحشی

67% رضایت کاربران (15رای)
سال انتشار : محصول :
بزودی در امی مووی

قاتل و وحشی در ژانر وحشت و جنایی-معمایی قرار دارد، که ممکن است ترسناک و دلهره‌آور باشد. این فیلم به طور عمده به داستانی ترسناک و جنایی متمرکز شده است که از طریق حل یک معما، تعقیب و گریز و رویدادهای غیرمنتظره پیش می‌رود.

قاتل و وحشی فیلم در ژانر جنایی،معمایی به کارگردانی حمید تعمت الله است.فیلم قاتل و وحشی با بازی لیلا حاتمی،امین حیایی،شهرام حقیقت دوست و … در 20 تیر ماه 1402 پروانه نمایش گرفت محصول سال 1398 میباشد.

کارگردان: حمید نعمت الله

محصول کشور: ایران

زبان: فارسی

سال انتشار: 1398

خلاصه داستان

قاتل و وحشی در ژانر وحشت و جنایی-معمایی قرار دارد، که ممکن است ترسناک و دلهره‌آور باشد. این فیلم به طور عمده به داستانی ترسناک و جنایی متمرکز است که از طریق حل یک معما، تعقیب و گریز و رویدادهای غیرمنتظره پیش می‌رود. به طور کلی، داستان فیلم شامل عناصری از جنایت، رازآلودی، ترس و هیجان است که تمامی آنها در یک داستان پیچیده و معمایی تنظیم شده‌اند.

قاتل و وحشی

بازیگران فیلم قاتل و وحشی

لیلا حاتمی، امین حیایی، ستاره اسکندری، شهرام حقیقت دوست،عزت‌الله رمضانی‌فر،علی علائی،شهرام قائدی،سام نوری،یاسمین معینی و …

درباره کارگردان (حمید نعمت الله) و فیلم های پیشین

نعمت‌الله فعالیت سینمایی‌اش را با دستیاری مسعود کیمیایی آغاز و با ساخت بوتیک اولین فیلم سینمایی‌اش را در مقام کارگردان تجربه کرد. او در سال ۱۳۹۲ جایزه ویژهٔ هیئت داوران جشنواره فیلم فجر را برای فیلم آرایش غلیظ بدست آورد. حمید نعمت‌الله برادر سعید نعمت‌الله، فیلمنامه‌نویس تلویزیون و سینما و همسر معصومه بیات و پسرعموی حمیرا نعمت‌الله، منشی صحنه است. حمید نعمت‌الله همچنین سابقه فعالیت مطبوعاتی در نشریاتی مانند هفته‌نامه سینما و گزارش فیلم، ماهنامه فیلم سینما و همچنین به همراه همسرش معصومه بیات عضویت در شورای سردبیری ماهنامه ادبی پروین را نیز است.

قاتل و وحشی

داستان توقیف فیلم قاتل و وحشی

یک فیلم ایرانی در ژانر وحشت و جنایی-معمایی است که توسط حمید نعمت‌الله کارگردانی میشود. فیلمنامه این فیلم توسط معصومه بیات و حمید نعمت‌الله نوشته شده است. این فیلم در سال ۱۳۹۸ تولید است و پس از تولید به دلایلی توسط وزارت ارشاد به مدت چهار سال توقیف شده بود.از آنجایی که فیلم در دسته وحشت قرار دارد، می‌توان انتظار داشت که شامل صحنه‌های نفس‌گیر و ترسناک باشد. اما با توجه به قدری ممیزی نماهای لیلا حاتمی توسط وزارت ارشاد، احتمالاً فیلم با توجه به قوانین سانسور و محتوایی که قابل قبول در سینماهای ایران است، نمایش داده می‌شود.

سایر عوامل فیلم قاتل و وحشی

تهیه‌کننده و کارگردان: حمید نعمت‌الله

مجری طرح و سرمایه‌گذار: محمدصادق رنجکشان

نویسنده: معصومه بیات حمید نعمت‌الله

قاتل و وحشی

پیشنهاد میشود از فیلم ستاره بازی هم دیدن فرمایید.

لینک دانلود فیلم قاتل و وحشی

این فیلم هم اکنون در حال اکران در سینماست و بزودی زمان پخش آن در سایت اضافه میشود.

پخش آنلاین آنونس فیلم

2.3 4 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • 12 جولای 2023
  • 0
  • 3,029 views
  • فیلم های مشابه
  • عوامل و بازیگران
  • برچسب ها
  • دیدگاه ها0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x