دانلود فیلم من میترسم

دانلود فیلم من میترسم

80% رضایت کاربران (5رای)
سال انتشار : محصول :
بزودی در امی مووی

بدیش اینه من وسط کلی شک‌ام که می‌خوام برم یا نه…ولی بدترش اینه که صدبرابرش مطمئنم نمی‌تونم بمونم

  • کیفیت 4 کیفیت
  • زبان
  • مدت زمان 90

من میترسم با دانلود رایگان با حجم نیم بها و کیفیت عالی به همراه نقد و بررسی در وبسایت تیموفیلم فیلمی به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی بهنام بهزادی محصول سال ۱۳۹۷ است.

خلاصه داستان

بدیش اینه من وسط کلی شک‌ام که می‌خوام برم یا نه…ولی بدترش اینه که صدبرابرش مطمئنم نمی‌تونم بمونم

بازیگران فیلم من میترسم

الناز شاکردوست، پوریا رحیمی‌سام، امیرجعفری، ستاره پسیانی، مهران احمدی،

من میترسم

 

نقد و بررسی فیلم

«من می‌ترسم» آخرین ساخته بهزادی در کسوت کارگردان است؛ فیلم روایت مرد شاعر پیشه‌ای به نام بهمن (با بازی پوریا رحیمی سام) است که پیش از این  به دلیل سرودن برخی اشعار، به زندان افتاده است؛ بهمن مدتی است که احساس می‌کند شخصی دائما او را تعقیب می‌کند؛ این اتفاق، ذهن او را مغشوش و هراسان کرده است. از طرف دیگر، او در یک مغازه شاغل بوده که این روزها بنابه دلایل نامعلومی پلمپ شده است و بهمن سودای استیفای حق و حقوق خود در این راستا را دارد.  در این میان، مسئله مهاجرت نسیم، دوست دختر بهمن (با بازی الناز شاکردوست) نیز بر مشکلات او افزوده است و بهمن را بیش از پیش در وضعیتی سخت و پیچیده قرار داده است.

من میترسم

درباره کارگردان (بهنام بهزادی) و فیلم های پیشین

او یکی از کارگردانان موفق ایرانی در سطح بین‌المللی است و فیلم‌هایش جوایز متعددی را از جشنواره‌های داخلی و بین‌المللی به دست آورده‌اند. آخرین فیلم بلند او وارونگی در بخش رسمی جشنواره کن، نوعی نگاه حضور داشت. این فیلم همچنین جایزۀ بهترین فیلم را در جشنواره مِد ایتالیا و جایزه بهترین فیلم و بهترین فیلمنامه را از جشنوارۀ فیلم جیپور هند دریافت کرد. وی همچنین برندۀ جایزۀ بهترین کارگردانی برای فیلم تنها دو بار زندگی می‌کنیم از جشنواره گرانادای اسپانیا شده و جایزهٔ ویژهٔ هیئت داوران را برای فیلم قاعدۀ تصادف از جشنواره‌های مانهایم هایدلبرگ آلمان و جشنواره فیلم توکیو به دست آورده‌است. او همچنین برای این فیلم در جشنواره‌های سه قاره (نانت) و جشنواره بین‌المللی فیلم فجر جایزه فیلم منتخب تماشاگران را نیز به‌دست آورده‌است. جایزه سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی و بهترین فیلم در بخش بین‌الملل و جایزه سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه از بخش ملی جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۹۱ از دیگر جوایز اوست.

من میترسم

سایر عوامل فیلم من میترسم

تدوین:حمیدرضا لوافی ، نویسنده:بهنام بهزادی، فیلمبردار: امین جعفری

پخش آنلاین آنونس فیلم

لینک دانلود فیلم من میترسم

این فیلم هم اکنون در حال اکران در سینماست و بزودی زمان پخش آن در سایت اضافه میشود.

4.5 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • 28 فوریه 2021
  • 0
  • 1,038 views
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x