دانلود فیلم موقعیت مهدی

دانلود فیلم موقعیت مهدی

79% رضایت کاربران (33رای)
سال انتشار : محصول :
بزودی در امی مووی

زندگی شهیدان والامقام مهدی و حمید باکری از فرماندهان این لشگر می‌باشد, این فیلم دوران نوجوانی و بزرگسالی آنان به‌ویژه دو عملیات بدر و خیبر را روایت می‌کند.

موقعیت مهدی فیلمی ایرانی محصول سال ۱۴۰۰ به نویسندگی و کارگردانی هادی حجازی‌فر و تهیه‌کنندگی حبیب‌الله والی‌نژاد است. بازیگران فیلم موقعیت مهدی هادی حجازی‌فر، ژیلا شاهی، وحید حجازی‌فر، معصومه ربانی‌نیا، وحید آقاپور و روح‌الله زمانی هستند. این فیلم درباره مهدی باکری می‌باشد.

کارگردان: هادی حجازی‌فر

محصول کشور: ایران

زبان: فارسی

ژانر: جنگی،دفاع مقدس

سال انتشار: 1401

خلاصه داستان فیلم موقعیت مهدی

داستان سریال «عاشورا» با محوریت رشادت‌های شهدا و رزمندگان لشکر ۳۱ عاشورا در ۸ سال دفاع مقدس است و اما داستان فیلم که از دل این سریال تدوین شده است, زندگی شهیدان والامقام مهدی و حمید باکری از فرماندهان این لشگر می‌باشد, این فیلم دوران نوجوانی و بزرگسالی آنان به‌ویژه دو عملیات بدر و خیبر را روایت می‌کند.

معرفی بازیگران فیلم موقعیت مهدی

هادی حجازی‌فر، ژیلا شاهی، وحید حجازی‌فر، معصومه ربانی‌نیا، وحید آقاپور و روح‌الله زمانی بازیگران موقعیت مهدی به کارگردانی هادی حجازی‌فر هستند.

موقعیت مهدی

جوایز فیلم

بعد از سال‌ها, سیما فیلم را در بخش سودای سیمرغ جشنواره بین‌المللی فیلم فجر دارد. پیش‌ازاین, سیمافیلم مجموعه‌هایی چون «لیلی با من است», «سفر به چزابه», «مهمان مامان», «بانی چاو» و «عبور از خط سرخ» را تهیه و تولید کرده است که نسخه‌های سینمایی این آثار در جشنواره فیلم فجر حضور خوبی داشتند.

فیلم به کارگردانی هادی حجازی فر به عنوان بهترین فیلم چهلمین جشنواره فیلم فجر انتخاب شد سیمرغ بلورین بهترین جلوه‌های ویژه میدانی، بهترین صدابرداری، بهترین موسیقی متن هم از آن این فیلم شد.

موقعیت مهدی

پیشنهاد میشود از فیلم مرد بازنده و فیلم علفزار هم دیدن فرمایید.

دانلود فیلم کم حجم و با لینک مستقیم

3.4 38 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • 22 فوریه 2022
  • 3
  • 4,756 views
  • فیلم های مشابه
  • عوامل و بازیگران
  • برچسب ها
  • دیدگاه ها3
اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رامین

لینک دانلود نداری چرا ملتو سرکار میزاریموقعیت مهدی؟

احمد

حالا که شده

3
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x