دانلود فیلم هتل

دانلود فیلم هتل

93% رضایت کاربران (46رای)
سال انتشار : محصول :
زمان انتشار اضافه شد

اطلاعات محدودی درباره فیلم در دسترس است، اما می‌توان پنجیده‌ای از آن را به شما داد.احتمالاً یک فیلم کمدی خواهد بود، ولی جزئیات داستان، بازیگران و سایر جزئیات هنوز مشخص نیستند.

هتل فیلم در ژانر کمدی به کارگردانی مسعود اطیابی محصول سال 1402 است.فیلم هتل با بازی پژمان جمشیدی و ریما رامین فر و تهیه کنندگی محمد شایسته به زودی در سینماهای سراسر کشور اکران خواهد شد.

پخش آنلاین تریلر فیلم

کارگردان: مسعود اطیابی

تهیه کننده: محمد شایسته

محصول کشور: ایران

زبان: فارسی

ژانر: کمدی

سال انتشار: 1402

درباره فیلم هتل

فیلم کمدی تجاری میباشد که در تابستان منتشر خواهد شد و به نظر می رسد بتواند کمبود کمدی های تجاری برای سال آینده سینماها را جبران کند. فیلمبرداری این فیلم هنوز در حال انجام میباشد. انتظار می رود که تا پایان فرآیند فیلمبرداری به پایان برسد.نویسندگی فیلم بر عهده سه نفر، یعنی امیر برادران، پیمان جزینی و مصطفی زندی است. این تیم قبلاً کمدی پرفروشی به نام «هزارپا» را به انجام میرساند، که با استقبال بسیار خوبی از سوی مخاطبان روبرو شد.

فیلم هتل

خلاصه داستان فیلم هتل

اطلاعات محدودی درباره فیلم در دسترس است، اما می‌توان پنجیده‌ای از آن را به شما داد.احتمالاً یک فیلم کمدی خواهد بود، ولی جزئیات داستان، بازیگران و سایر جزئیات هنوز مشخص نیستند.مسعود اطیابی با این تلاش برای ساخت یک فیلم جدید، امیدوار است که موفقیت پیشین خود را تکرار کند و این فیلم نیز به عنوان یک فیلم مورد استقبال واقع شود. با توجه به استعداد و تجربه او در ساخت فیلم‌های کمدی، انتظار می‌رود که این فیلم نیز بتواند مخاطبان را به خنده و سرگرمی بکشاند.

بازیگران فیلم

پژمان جمشیدی،ریما رامین فر تاکنون به عنوان بازیگران این فیلم بازی میکنند.باید دید بقیه بازیگران این فیلم چه کسانی خواهند بود.اطلاعات بیشتر درباره داستان و جزئیات دیگر فیلم «هتل» در دسترس نیستند. اما با توجه به تجربه نویسندگان در زمینه کمدی و موفقیت فیلم قبلی آن‌ها، انتظار می رود که این فیلم نیز یک فیلم جالب و موفق باشد.

فیلم هتل

درباره کارگردان فیلم

مسعود اطیابی، که در سال جاری فیلم موفق انفرادی را به عنوان یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های سال اکران است، در حال حاضر فیلم بخارست را نیز در حال پخش در سینماها دارد. او در تلاش است تا یک فیلم جدید بسازد و به تازگی برای ساخت یک فیلم کمدی جدید به نام “هتل” به تهیه‌کنندگی محمد شایسته، درخواست ساخت میدهد. پیشنهاد میشود از فیلم شهر هرت هم دیدن فرمایید.

دانلود فیلم هتل با لینک مستقیم

این فیلم در حال اکران سینما میباشد و به زودی لینک های دانلود قرار خواهد گرفت.

2.9 19 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • 28 سپتامبر 2023
  • 0
  • 5,792 views
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x