دانلود فیلم همیشه بی پروا Etharkkum Thunindhavan 2022

دانلود فیلم همیشه بی پروا Etharkkum Thunindhavan 2022

100% رضایت کاربران (1رای)
سال انتشار : محصول :
با 4 کیفیت و زیر نویس چسبیده آماده دانلود میباشد.
زیرنویس فارسی

کنابیران یک وکیل در دادگاه عالی مدرس است که با خانواده‌اش متشکل از پدرش آدهریار و مادرش کوسالای در تننادو زندگی می‌کند. روستای همسایه آنها Vadanaadu است. ساکنان هر دو روستا بر این باورند که خدا و الهه شیوا و شاکتی از این روستاها سرچشمه گرفته اند

  • کیفیت 4 کیفیت
  • زبان

دانلود فیلم Etharkkum Thunindhavan 2022 به فارسی همیشه بی پروا با لینک مستقیم به همراه دوبله و زیرنویس فارسی از وبسایت امی مووی فیلم همیشه بی پروا به انگلیسی Etharkkum Thunindhavan به کارگردانی Pandiraj محصول 2022 هندوستان می باشد.

کارگردان: Pandiraj

محصول کشور: هندوستان

زبان: هندی

ژانر: اکشن،جنایی،درام

سال انتشار: 2022

توضیحات فیلم Etharkkum Thunindhavan

Etharkkum Thunindhavan ( ترجمه  Daredevil آماده برای هر چیزی )، همچنین با نام اولیه ET شناخته می شود، یک فیلم اکشن مهیج هندی به زبان تامیل محصول 2022 است به نویسندگی و کارگردانی Pandiraj و محصول Sun Pictures . در این فیلم سوریا ، پریانکا آرول موهان و وینای رای ایفای نقش می کنند. موسیقی توسط D. Imman ساخته شده است و فیلمبرداری و تدوین به ترتیب توسط R. Rathnavelu و Ruben انجام می شود. فیلم حول محور وکیلی می‌چرخد که به یک وکیل تبدیل می‌شودجلاد علیه قاچاق زنان.

همیشه بی پروا

خلاصه داستان فیلم همیشه بی پروا

کنابیران یک وکیل در دادگاه عالی مدرس است که با خانواده‌اش متشکل از پدرش آدهریار و مادرش کوسالای در تننادو زندگی می‌کند. روستای همسایه آنها Vadanaadu است. ساکنان هر دو روستا بر این باورند که خدا و الهه شیوا و شاکتی از این روستاها سرچشمه گرفته اند و جشن بزرگی را برای جشن گرفتن با هم بودن خود برگزار می کنند. زنان در تنادو با مردان در وادانادو ازدواج می کنند و بالعکس. با این حال، یک زن اهل تنادو، که با مردی اهل وادانادو ازدواج کرده است، خودکشی می کند، هر دو روستا درگیر رقابت می شوند.

معرفی بازیگران فیلم Etharkkum Thunindhavan

Suriya, Priyanka Arulmohan, Sathyaraj

پیشنهاد میکنیم از دانلود فیلم پاتان هم دیدن فرمایید.

دانلود فیلم با لینک مستقیم

دانلود فیلم با کیفیت WEB-DL 1080p HQ زیرنویس فارسی چسبیده

دانلود فیلم با کیفیت WEB-DL 1080p زیرنویس فارسی چسبیده

دانلود فیلم با کیفیت WEB-DL 720p زیرنویس فارسی چسبیده

دانلود فیلم با کیفیت WEB-DL 480p زیرنویس فارسی چسبیده

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • 25 ژانویه 2023
  • 0
  • 1,268 views
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x