دانلود فیلم هیس پسرها فریاد نمی زنند

دانلود فیلم هیس پسرها فریاد نمی زنند

50% رضایت کاربران (4رای)
سال انتشار : محصول :
بزودی در امی مووی

پوران درخشنده در رابطه با این فیلم میگوید پس از شنیدن خبر تجاوز ناظم های یکی از مدارس به پسر ها بر آن شده است تا برای مشکلات پسرهای جوان جامعه

هیس پسرها فریاد نمی زنند با دانلود رایگان با حجم نیم بها و کیفیت عالی به همراه نقد و بررسی در وبسایت امی مووی هیس پسرها فریاد نمی زنند فیلمی به کارگردانی پوران درخشنده محصول سال 1400 است از بازیگران این فیلم می‌توان به طناز طباطبایی،شهاب حسینی ،مریلا زارعی، بابک حمیدیان، نیما صفایی، جمشید هاشم‌پور ،فرهاد آئیش و هادی مرزبان نقش آفرینی نموده اند اشاره کرد.

کارگردان: پوران درخشنده

محصول کشور: ایران

زبان: فارسی

ژانر: اجتماعی

سال انتشار: 1401

توضیحات فیلم هیس پسرها فریاد نمی زنند

جدیدترین کار هنری پوران درخشنده با مضمون تربیتی و و براساس مشکلات پسرها در جامعه نوشته شده در انتظار دریافت پروانه ساخت می باشد. این کارگردان بعد از ساخت «هیس دخترها فریاد نمی‌زنند» در سال ۱۳۹۱، تصمیم به ساخت فیلمی با عنوان «هیس پسرها فریاد نمی‌زنند» گرفت که مدت‌هاست تحقیقات این فیلم را آغاز کرده است.کارگردان فیلم «هیس! دخترها فریاد نمی زنند» بیان کرد: البته به تعدادی چهره جدید برای حضور در این فیلم فکر می کنم و این امکان وجود دارد که تعدادی از نقش های اصلی فیلم به نابازیگر سپرده شود.

 

خلاصه داستان فیلم

پوران درخشنده در رابطه با این فیلم میگوید پس از شنیدن خبر تجاوز ناظم های یکی از مدارس به پسر ها بر آن شده است تا برای مشکلات پسرهای جوان جامعه اش نیز فیلمی بسازد گویا مشکلات پسر ها بسیار بیشتر از دختر ها هست و این مربوط به خانواده ها می شود.

معرفی بازیگران فیلم هیس پسرها فریاد نمی زنند

طناز طباطبایی،شهاب حسینی ،مریلا زارعی، بابک حمیدیان، نیما صفایی، جمشید هاشم‌پور ،فرهاد آئیش و هادی مرزبان نقش آفرینی نموده اند.

هیس پسرها فریاد نمی زنند

 

پیشنهاد میشود از فیلم برادران لیلا و کابل پلاک 10 هم دیدن فرمایید.

دانلود فیلم کم حجم و با لینک مستقیم

2.3 3 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • 27 ژانویه 2022
  • 0
  • 1,396 views
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x