دانلود فیلم ویلای ساحلی

دانلود فیلم ویلای ساحلی

100% رضایت کاربران (6رای)
سال انتشار : محصول :
بزودی در امی مووی

فیلم داستان یک خانواده روستایی را روایت می‌کند که به عنوان سرایدار، مسئولیت نگهداری و مراقبت از یک ویلا دریایی را به عهده می‌گیرند. این خانواده، شامل یونس، همسرش لیلا و دو فرزندشان، علی و نازنین است.

ویلای ساحلی فیلم در ژانر کمدی،خانوادگی و اجتماعی است.فیلم ویلای ساحلی با بازی رضا عطاران، پژمان جمشیدی، ریما رامین‌فر، فرگل فربخش، یوسف خسروی به کارگردانی کیانوش عیاری میباشد.

کارگردان: کیانوش عیاری

محصول کشور: ایران

زبان: فارسی

ژانر: کمدی،خانوادگی،اجتماعی

سال انتشار: 1402

درباره فیلم ویلای ساحلی

فیلم «ویلای ساحلی»، به کارگردانی کیانوش عیاری و تهیه کنندگی رضا رخشان، در سال 1401 منتشر شد. این فیلم ژانر کمدی، خانوادگی و اجتماعی را در بر می‌گیرد و توانست توجه بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کند.داستان فیلمدر یکی از شهرهای شمالی کشور رخ می‌دهد. کیانوش عیاری، از اوایل پاییز سال 1401، با اسم فیلم «رکر» شروع به کار کرد. اما بعد از چند روز از فیلمبرداری، به دلیل بیماری او، تولید فیلم متوقف شد. به همین دلیل، کیانوش عیاری برای درمان به تهران مراجعه کرد و از فعالیت‌های سینمایی خود در حال حاضر دوری نمود.”ویلای ساحلی” علاوه بر نشان دادن روابط خانوادگی و تأثیر آن بر زندگی روزمره، به شکلی طنزآمیز نگاهی دقیق به جوانان نسل جدید و ارتباط آن‌ها با فرهنگ و روابط خانوادگی دارد. فیلم با الهام از واقعیت‌های اجتماعی و با استفاده از موقعیت‌های کمدی، نقشه‌ی تأثیری را برای جذب مخاطبان به خود رقم می‌زند.

ویلای ساحلی

خلاصه داستان فیلم

فیلم داستان یک خانواده روستایی را روایت می‌کند که به عنوان سرایدار، مسئولیت نگهداری و مراقبت از یک ویلا دریایی را به عهده می‌گیرند. این خانواده، شامل یونس، همسرش لیلا و دو فرزندشان، علی و نازنین است.در آغاز فیلم، صاحب ویلا که قصد دارد به خارج از ایران سفر کند، مسئولیت مراقبت از ویلا را به یونس سپرده است. یونس، به همراه خانواده‌اش، به ویلا نقل مکان می‌کنند و زندگی جدیدی را در این محل آغاز می‌کنند. اما با ورود برادر زن یونس به خانه، داستان به پیچیدگی‌های جالبی پی می‌برد.برادر زن یونس که از شهر به روستا آمده است، از ابتدا شروع به تهدید و آزار خانواده می‌کند. او به شکلی ناخواسته وارد داستان می‌شود و با فعالیت‌های متفاوتش بین اعضای خانواده ناهماهنگی ایجاد می‌کند. این اتفاقات باعث بروز تنش‌ها و درگیری‌های بین اعضای خانواده می‌شود و روند زندگی آرام و آرامش بخش آن‌ها را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

بازیگران فیلم ویلای ساحلی

رضا عطاران، پژمان جمشیدی، ریما رامین‌فر، فرگل فربخش، یوسف خسروی، علی پناهی با معرفی شووار کریم‌زاده، با حضورعلی سرتیپی و زنده‌یاد کیومرث پوراحمد گروه بازیگران این فیلم را تشکیل می‌دهند.پیشنهاد میشود از فیلم شهر هرت هم دیدن فرمایید.

ویلای ساحلی

دانلود فیلم ویلای ساحلی با لینک مستقیم

پخش آنلاین تریلر فیلم

3.6 8 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • 18 ژوئن 2023
  • 0
  • 1,360 views
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x