دانلود فیلم پولاریس

دانلود فیلم پولاریس

100% رضایت کاربران (1رای)
سال انتشار : محصول :
با 4 کیفیت و زیر نویس چسبیده آماده دانلود میباشد.
زیرنویس فارسی

یک عکاس جنگ (با بازی آلیتسیا باخلدا-تسروش) که دچار اختلال روحی پس از سانحه یا پی‌تی‌اس‌دی PTSD است، در ستیزی مستاصل گرفتار شده تا رازی را از همسرش (با بازی بهرام رادان) پنهان کرده و از بازگشت اجتناب‎ ناپذیرش به خاورمیانه فرار کند…

پولاریس به کارگردانی سودابه مرادیان، نویسندگی سودابه مرادیان و نغمه ثمینی و تهیه کنندگی کریستینا جولی و مهدی داوری ساخته شده است. پولاریس در سال 1397 در سینماهای سرتاسر ایران اکران شد.

کارگردان: سودابه مرادیان

محصول کشور: ایران،آمریکا

سال انتشار: 1401

موسیقی کارن همایونفر

فیلم‌بردار پیرلوییجی مالاواتسی

ژانر: درام

معرفی فیلم پولاریس

فیلم سینمایی پولاریس، ستاره قطبی یا ستاره شمال (Polaris) فیلمی درام، خانوادگی و اجتماعی به کارگردانی سودابه مرادیان است که در سال 1394 ساخته و در سال 1401 منتشر شد؛ فیلمنامه این فیلم را سودابه مرادیان و نغمه ثمینی به صورت مشترک به رشته تحریر درآورده و تهیه‌کنندگی آن را نیز کریستینا جولی و مهدی داوری برعهده داشته‌اند.

پولاریس

بازیگران فیلم پولاریس

الیتسیا باخلدا، بهرام رادان، کوبی رایان مک لافلین، الیزابت رم، دایان مارشال گرین و رویا تیموریان در این فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخته اند. بهرام رادان در نقش پوریا / رویا تیموریان در نقش مادر باران / آلیتسیا باخلدا در نقش باران بازی کرده اند.

عوامل فیلم

موسیقی : کارن همایونفر

کارگردان: سودابه مرادیان

نویسندگان فیلمنامه: سودابه مرادیان

نغمه ثمینی تهیه کننده: کریستینا جولی

مجرى طرح: بهرام رادان و مهدى داورى

پولاریس

نقد و بررسی فیلم پولاریس

نکات مثبت فیلم؟ «پولاریس» می تواند سوژه یک جلسه از کلاس های فیلمسازی برای دانشجویان با عنوان «چطور می توانیم یکم فیلم بد به زبان انگلیسی و کمی هم فارسی بسازیم؟» باشد.

نکات منفی فیلم؟ فیلمنامه چندپاره است و اگر بخواهیم از تعارف های رایج حوزه نقد فاصله بگیریم و با اثر صادق باشیم باید با آن را «پرت و پلا» نامید! بخش زیادی از فیلم به موضوعات بی ربط اختصاص یافته است. مشخص نیست ارتباط تهدید به بمب گذاری منزل تا ماجرای پسرک جنگ زده چه ربطی به کلیت داستان دارد! حتی اگر داستان پسرک پس زمینه قصه در نظر گرفته شود، باز هم هیچ محرکی برای رقم خوردن اتفاقات فیلم نیست و کارکردی ندارد.

جوایز و افتخارات پولاریس

برنده جایزه بهترین فیلم جشنواره کالور سیتی لوس آنجلس در سال 2016 – برنده جایزه بهترین فیلم جشنواره فیلم زنان کالیفرنیا در سال 2016 – نامزد دریافت جایزه بهترین کارگردان و بهترین بازیگر نقش اصلی زن از جشنواره فیلم زنان کالیفرنیا.

پیشنهاد میکنیم از سریال سرگیجه هم دیدن فرمایید.

دانلود فیلم پولاریس با لینک مستقیم

پخش آنلاین تریلر فیلم

*

دانلود فیلم با کیفیت BLURAY با حجم 4 گیگ

دانلود فیلم با کیفیت 1080 HQ با حجم 2.8 گیگ

دانلود فیلم با کیفیت 1080 با حجم 1.5 گیگ

دانلود فیلم با کیفیت 720 با حجم 694 مگابایت

دانلود فیلم با کیفیت 480 با حجم 417 مگابایت

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • 16 ژانویه 2023
  • 0
  • 695 views
  • فیلم های مشابه
  • برچسب ها
  • دیدگاه ها0
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x