دانلود فیلم چشم و گوش بسته

دانلود فیلم چشم و گوش بسته

92% رضایت کاربران (62رای)
سال انتشار : محصول :
لینک های رایگان اضافه شد

در فیلم چشم و گوش بسته، مردی توسط یک زن کشته می شود. دو نفر را به جرم قتل بازداشت می کنند اما نفر اول نابینا بوده و صحنه را ندیده و نفر دوم هم ناشنوا بوده است و…

  • کیفیت 3 کیفیت
  • زبان
  • مدت زمان 93 دقیقه

فیلم چشم و گوش بسته با دانلود رایگان با حجم نیم بها و کیفیت عالی به همراه نقد و بررسی در وبسایت امی مووی چشم و گوش بسته فیلمی به کارگردانی فرزاد مؤتمن، نویسندگی هما بذرافشان و تهیه‌کنندگی امیرحسین آشتیانی‌پور محصول سال ۱۳۹۷ و ١٣٩٨ است. این فیلم در شهریور ۱۳۹۸ از شورای پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی مجوز نمایش گرفت.

خلاصه داستان

در فیلم چشم و گوش بسته، مردی توسط یک زن کشته می شود. دو نفر را به جرم قتل بازداشت می کنند اما نفر اول نابینا بوده و صحنه را ندیده و نفر دوم هم ناشنوا بوده است و…

بازیگران فیلم چشم و گوش بسته

امین حیایی ، بهرام افشاری ، آناهیتا درگاهی ، لیندا کیانی ، مسعود کرامتی ، مانی حقیقی و با حضور پوریا پورسرخ

چشم و گوش بسته

نقد و بررسی فیلم

موقعیتی که در آن یکی از دو شخصیت اصلی کور است و نمی‌بیند و دیگری کر است نمی‌شنود. کنار هم قرار گرفتن این دو در لحظات بحرانی و شرایطی که انسان به تمام حواس پنج‌گانه‌اش برای رهایی از مخمصه نیاز دارد بار اصلی کمدی ماجرا را در هر دو فیلم به دوش می‌کشد.

جالب‌تر آن‌که هر کدام در کنار نقاط ضعف خود نقاط قوتی هم دارند که به کار می‌آید. حیایی با آن که نمی‌شنود اما توانایی لب‌خوانی حتی از فواصل دور را دارد. همین قابلیت است که سبب کشف مکان قرارها از زبان خلافکاران می‌شود. از سوی دیگر افشاری که نمی‌بیند قابلیت بویایی عجیبی دارد به طوری که با بو کردن افراد حقایق زیادی را درباره آن‌ها می‌فهمد.

درباره کارگردان (فرزاد مؤتمن) و فیلم های پیشین

فرزاد مؤتمن دوران کودکی و نوجوانی‌اش را در آبادان سپری کرد و بعد از اتمام تحصیلات در مقطع متوسطه برای ادامه تحصیل راهی آمریکا شد. وی در سال ۱۹۷۹ تحصیل در رشته سینما را رها کرد و به ایران برگشت. مؤتمن بعد از آن به عکاسی، فیلمبرداری و مستندسازی روی آورد. همچنین از سال ۱۳۷۸ به ساخت فیلم‌های سینمایی و به‌طور همزمان، تدریس در دانشگاه سوره و دانشگاه پارس مشغول شد.

چشم و گوش بسته

سایر عوامل فیلم چشم و گوش بسته

کارگردان : فرزاد موتمن

تهیه کننده : امیرحسین آشتیانی پور

نویسنده : هما بذرپاش

مدیرفیلمبرداری: محمدرضا سکوت

صدابرداری: بهروز معاونیان، آرش نجفیان، فرزان معاونیان

تدوین: عماد خدابخش

پخش آنلاین آنونس فیلم

لینک های دانلود فیلم چشم و گوش بسته

دانلود فیلم با کیفیت  HQ 1080p  حجم (2.36 گیگابایت)

دانلود فیلم با کیفیت 720p حجم (903 مگابایت)

دانلود فیلم با کیفیت 480p حجم (634 مگابایت)

4.3 13 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • 16 فوریه 2021
  • 1
  • 9,995 views
1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x