دانلود فیلم کت چرمی

دانلود فیلم کت چرمی

45% رضایت کاربران (11رای)
سال انتشار : محصول :
با 4 کیفیت آماده دانلود میباشد.

از تازه‌ترین محصولات بنیاد سینمایی فارابی و موسسه ایوان آفرینش، مراحل تولید خود را به پایان رساند تا با رونمایی از لوگو موشن فیلم، برای حضور در چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر خود را آماده کند. در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: «گاهی وقت‌ها باید بین موندن و رفتن، مردن رو انتخاب کرد…»

  • کیفیت 3 کیفیت

کت چرمی به کارگردانی حسین میرزامحمدی و تهیه‌کنندگی کامران حجازی مراحل تولید خود را به پایان رساند فیلم کت چرمی کامران حجازی تهیه‌کننده این فیلم سال گذشته با «مرد بازنده» در چهلمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت و محمدحسین مهدویان به عنوان مشاور کارگردان این پروژه را همراهی کرده است.

کارگردان: حسین میرزامحمدی

محصول کشور: ایران

زبان: فارسی

ژانر: اجتماعی

سال انتشار: 1401

خلاصه داستان فیلم کت چرمی

از تازه‌ترین محصولات بنیاد سینمایی فارابی و موسسه ایوان آفرینش، مراحل تولید خود را به پایان رساند تا با رونمایی از لوگو موشن فیلم، برای حضور در چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر خود را آماده کند. در خلاصه داستان این فیلم سینمایی : «گاهی وقت‌ها باید بین موندن و رفتن، مردن رو انتخاب کرد…»در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: “گاهی وقت‌ها باید بین موندن و رفتن، مردن رو انتخاب کرد…” این جمله نشان دهنده‌ی تم مرموز و فلسفی فیلم است و به تمامیت داستان اشاره می‌کند. اما با توجه به تعداد محدود کلماتی که در اختیار دارم، نمی‌توانم به جزئیات بیشتری درباره‌ی داستان این فیلم بپردازم.

کت چرمی

معرفی بازیگران فیلم

جواد عزتی، صابر ابر، گلاره عباسی، با هنرمندی پانته‌آ پناهی‌ها، ستاره پسیانی، عباس جمشیدی‌فر، مائده طهماسبی، بهزاد خلج، امین میری، محمد صدیقی مهر، آیدا ماهیانی، با معرفی سارا حاتمی و با حضور افتخاری رویا تیموریان و سیامک احصایی گروه بازیگران این فیلم را تشکیل می‌دهند.

کت چرمی

سایر عوامل فیلم کت چرمی

مجری طرح: پیمان حجازی

مدیر فیلمبرداری: آرمان فیاض

تدوین: عماد خدابخش

آهنگساز: مسعود سخاوت دوست

مدیرتولید: پیمان حمیدی

مدیر صدابرداری: محمد شاهوردی

نقد فیلم

فیلم “فضایی نوآر”، که توسط جواد عزتی به روی پرده سینما می‌رود، یک فیلم با گریم و تیپ متفاوت است. این فیلم یک داستان فضایی را به تصویر می‌کشد که با فضای معمایی ترکیب است. در این فیلم، جواد عزتی تمام توان خلاقیت خود را به کار میبرد تا یک تجربه بصری و دراماتیک برای تماشاگران ارائه دهد.محمدحسین مهدویان، که در گذشته به عنوان کارگردان است، برای اولین بار در جشنواره فیلم فجر در مقام کارگردان حضور ندارد. اما در این فیلم، نام وی به عنوان مشاور کارگردان در تیتراژ فیلم ظاهر می‌شود. این نقش نشان می‌دهد که محمدحسین مهدویان همچنان در صنعت سینما حضور دارد و با جواد عزتی همکاری می‌کند.درباره‌ی کامران حجازی، می‌توان گفت که وی که قبلاً به عنوان مدیر تولید سریال “زخم کاری” فعالیت می‌کرد، در این فیلم برای دومین بار به عنوان تهیه‌کننده است. تجربه‌های قبلی او در تهیه فیلم “مرد بازنده” و سریال “زخم کاری”، توانسته است او را برای تولید “فضایی نوآر” آماده کند.

کت چرمی

پیشنهاد میکنیم از دانلود فیلم ملاقات خصوصی هم دیدن فرمایید.

دانلود فیلم کت چرمی با لینک مستقیم

دانلود با کیفیت Bluray

دانلود با کیفیت 1080p HQ

دانلود با کیفیت 1080p

دانلود با کیفیت 720p

دانلود با کیفیت 480p

پخش تریلر فیلم

1.6 8 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • 20 فوریه 2024
  • 0
  • 3,209 views
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x