دانلود فیلم کشتی سخت Gatta Kusthi 2022

دانلود فیلم کشتی سخت Gatta Kusthi 2022

6.5 از 10/10
33% رضایت کاربران (3رای)
سال انتشار : محصول :
با 4 کیفیت و زیر نویس چسبیده آماده دانلود میباشد.
زیرنویس فارسی

ویرا که به عنوان یک شوونیست مرد خریداری می شودتوسط عمویش رتنام، به دنبال یک عروس با مجموعه شرایط از پیش تعیین شده خود است. به عنوان مثال می توان به عروسی اشاره کرد

  • کیفیت 4 کیفیت
  • زبان

دانلود فیلم Gatta Kusthi 2022 به فارسی کشتی سخت با لینک مستقیم به همراه دوبله و زیرنویس فارسی از وبسایت امی مووی فیلم کشتی سخت به انگلیسی Gatta Kusthi به کارگردانی Chella Ayyavu محصول 2022 هندوستان می باشد.

کارگردان: Chella Ayyavu

محصول کشور: ایران

زبان: فارسی

ژانر: کمدی،درام،عاشقانه

سال انتشار: 2022

توضیحات فیلم Gatta Kusthi

Gatta Kusthi ( ترجمه  کشتی گره خورده ) یک فیلم کمدی-درام ورزشی عاشقانه به زبان تامیل هندی محصول سال ۲۰۲۲ به نویسندگی و کارگردانی چلا آیاوو است. به طور مشترک توسط Ravi Teja ، Vishnu Vishal ، Shubhra و Aryan Ramesh از طریق شرکت های RT Team Works و VV Studioz تولید شده است. در این فیلم ویشنو ویشال و آیشواریا لکشمی در نقش‌های اصلی بازی می‌کنند. آهنگ‌ها و موسیقی پس‌زمینه فیلم توسط جاستین پرابهاکاران ساخته شده است. داستان در پس زمینهفرم کشتی تسلیم است گتا گاستی . گزارش شده است که این فیلم شباهت ساختاری با فیلم کره ای پانچ لیدی محصول 2007 دارد.

کشتی سخت

خلاصه داستان فیلم کشتی سخت

ویرا که به عنوان یک شوونیست مرد خریداری می شودتوسط عمویش رتنام، به دنبال یک عروس با مجموعه شرایط از پیش تعیین شده خود است. به عنوان مثال می توان به عروسی اشاره کرد که تحصیلات کمتری نسبت به او دارد (او تا کلاس هشتم را به پایان رساند)، موهای بلند، ساکت و مطیع دارد و قصد ندارد شغلی داشته باشد زیرا باید زندگی خود را وقف شوهرش کند. با این حال، او به طور غیرمنتظره ای با Keerthi که نقطه مقابل انتظارات او است، ازدواج می کند. کیرتی یک کشتی گیر با مشکلات عصبانیت، موهای کوتاه و فارغ التحصیل دانشگاه است.

معرفی بازیگران فیلم Gatta Kusthi

ویشنو ویشال در نقش ویرا، شوهر کیرتی

آیشواریا لکشمی در نقش کیرتی، همسر ویرا

کاروناس در نقش راتنام، عموی ویرا

پیشنهاد میکنیم از دانلود فیلم پاتان هم دیدن فرمایید.

دانلود فیلم با لینک مستقیم

لطفاً برای دانلود فیلترشکن خود را خاموش، سپس ریفرش کنید.

1.7 3 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • 31 ژانویه 2023
  • 0
  • 1,512 views
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x