دانلود فیلم گربه سیاه

دانلود فیلم گربه سیاه

86% رضایت کاربران (85رای)
سال انتشار : محصول :
با 4 کیفیت آماده دانلود میباشد.

در خلاصه داستان آمده است که همه چیز از غروبی شروع شد که دیگه دلگیر نبود.

گربه سیاه با دانلود رایگان با حجم نیم بها و کیفیت عالی به همراه نقد و بررسی در وبسایت تیموفیلم گربه سیاه فیلمی به کارگردانی کریم امینی، نویسندگی علی اصغری و تهیه‌کنندگی بهرام رادان محصول سال ۱۳۹۹ ایران است.

خلاصه داستان

در خلاصه داستان آمده است که همه چیز از غروبی شروع شد که دیگه دلگیر نبود.

بازیگران فیلم گربه سیاه

ترلان پروانه ،بهاره کیان افشار ، علی اوجی ، حسین پورکریمی ، کیارکنی ، پیام احمدی‌نیا ، احمد کاوری ، آزاده سدیری ، علیرضا استادی ، ستایش رجایی نیا ، عیسی حسینی ، بهروز قادری ، حسین ملکی

گربه سیاه

نقد و بررسی فیلم

کارگردان فیلم به موضوع فیلم اشاره کرد و گفت: پرداختن به جوانان و نوجوانان دهه‌های 1370 و 1380 همواره دغدغه من بوده است. پیش از این نیز قصد داشتم فیلمی درباره این قشر بسازم، اما فضای کار فراهم نبود تا امسال که این اتفاق افتاد. تا جایی که می‌دانم تاکنون تعداد فیلم‌هایی که درباره این قشر از جامعه ساخته شده است، بسیار کم و یا حتی انگشت‌شمار است، در صورتی که عمده مخاطب امروز سینمای ما این قشر هستند. ما در زمان نوجوانی و جوانی به سینما می‌رفتیم، اما الان مخاطب سینمای ما بالای 40 سال است و خوراک مناسبی برای قشر نوجوان تولید نشده است. دوست داشتم در این فیلم هیجان و فضای آنارشیستی مورد علاقه این نسل و این که هیچ‌وقت شرایط برای آن‌ها به‌گونه‌ای نیست که بتوانند به اهدافشان برسند و همواره در پوچی بسر می‌برند، به تصویر بکشم.

امینی دلیل پرداختن به این موضوعات را این‌گونه عنوان کرد: بچه‌ها اگر در خانواده حمایت نشوند جایی در جامعه ندارند و کشور ما نیز مانند کشورهای توسعه‌یافته نیست که جوان از سنین 18-19 سالگی بتواند شغل مناسبی پیدا کند و روی پای خود بایستد، بنابراین همواره وابسته به خانواده و نیازمند حمایت هستند.

این فیلمساز همچنین درباره میزان آشنایی‌اش با قشر جوانان و نوجوانان گفت: بسیار درباره آن‌ها می‌بینم و می‌‎خوانم و برخی از همکارانم نیز در این سن و سال هستند. در جنوب شهر بچه‌هایی هستند که این شرایط را دارند و من آن‌ها را از نزدیک می‌بینم. وضعیت بچه‌های این قشر در شمال شهر با جنوب شهر کاملاً متفاوت است و چون جامعه یکدست نیست و نمی‌تواند فاصله طبقاتی را کنترل کند، فضای طبقه مرفه و فقیر نیز کاملاً از هم جدا شده است و جامعه اغلب به این بچه‌های قشر پایین صدمه می‌زند. ضمن این که در سبد خانوار نیز آموزشی برای آن‌ها وجود ندارد و مانند گیاهی که خودش رشد می‌کند بزرگ می‌شوند.

درباره کارگردان (افشین صادقی) و فیلم های پیشین

افشین صادقی در سال 1348 در شهر تهران متولد شد.
صادقی فعالیت حرفه‌ای‌اش را با ساخت چندین تله‌فیلم در صدا و سیمای جمهوری اسللامی ایران شروع کرد. او در سال 1383 جایزه بهترین فیلم جشنواره بین‌المللی پلیس را برای تله‌فیلم تردست بدست آورد. شاخص‌ترین اثر سینمایی وی مقلد شیطان است که با تهیه‌کنندگی و کارگردانی افشین صادقی و با نویسندگی حمید نعمت‌الله در سال 1385 ساخته شده است. مقلد شیطان با همکاری بازیگرانی همچون کامبیز دیرباز، اصغر همت، شقایق فراهانی و ساره بیات ساخته شده است.

گربه سیاه

سایر عوامل فیلم گربه سیاه

تهیه کننده: بهرام رادان

کارگردان: افشین صادقی

نویسنده: علی اصغری (نوسینده فیلم هایی همچون “دهلیز”، “سونامی” و “شیفت شب”)

مدیر فیلمبرداری: مرتضی هدایی

صدابردار: سعید بجنوردی

طراح چهره پردازی: محمود دهقانی

طراح صحنه: حجت اشتری

طراح لباس: گلناز گلشن

مدیر تولید: محمد حیدرقلی

دستیار اول فیلمبردار: همایون قربانی

دستیار اول کارگردان: میثم بیدقی

پیشنهاد میشود از فیلم بی همه چیز هم دیدن فرمایید.

پخش انلاین تریلر رسمی فیلم

لینک دانلود فیلم گربه سیاه

پخش آنلاین آنونس رسمی فیلم

*

دانلود فیلم با کیفیت ۱۰۸۰p HQ

دانلود فیلم با کیفیت ۱۰۸۰p

دانلود فیلم با کیفیت ۷۲۰p

دانلود فیلم با کیفیت ۴۸۰p

4.1 18 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • 29 جولای 2022
  • 1
  • 28,533 views
  • فیلم های مشابه
  • عوامل و بازیگران
  • برچسب ها
  • دیدگاه ها1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
....

ودف چرا دانلود نمیشه؟؟

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x