دانلود فیلم گل به خودی

دانلود فیلم گل به خودی

85% رضایت کاربران (13رای)
محصول :
با 4 کیفیت آماده دانلود میباشد.

این فیلم درباره‌ی بچه‌های پرورشگاهی است که یک روز تصمیم می‌گیرند از آنجا فرار کنند تا پدر و مادر واقعی خود را پیدا کنند. در این مسیر چالش‌های بسیاری منتظرشان است. چیزی که آن‌ها هرگز فکرش را نمی‌کردند.

گل به خودی فیلمی به کارگردانی احمد تجری، نویسندگی احمد تجری و لاله قهرمانی تهیه‌کنندگی علی قائم مقامی محصول سال ۱۳۹۹ است. این فیلم در سی و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور داشت.

کارگردان: احمد تجری

محصول کشور: ایران

زبان: فارسی

ژانر: کمدی

سال انتشار: 1401

خلاصه داستان فیلم گل به خودی

این فیلم درباره‌ی بچه‌های پرورشگاهی است که یک روز تصمیم می‌گیرند از آنجا فرار کنند تا پدر و مادر واقعی خود را پیدا کنند. در این مسیر چالش‌های بسیاری منتظرشان است. چیزی که آن‌ها هرگز فکرش را نمی‌کردند. آن‌ها با فرار، در واقع گل به خودی می‌زنند. فیلم در ژانر اجتماعی با شخصیت‌های عروسکی، تم طنز و موزیکالی دارد و عاری از خشونت قابل توجه و یا ترس است.این فیلم با فضایی موزیکال، قصه آمال و آرزوهای چند کودک را روایت می‌کند که در پرورشگاه زندگی می‌کنند و به کمک چند عروسک وارد ماجراهایی فانتزی و جذابی می‌شوند.فیلم سینمایی گل به خودی روایتگر ماجراهای چند کودک پرورشگاهی است که توسط عروسک ها به دنیای فانتزی وارد میشوند و این آغاز ماجراهایی هیجان انگیزی در این فیلم حوزه کودک و نوجوان است.

گل به خودی

معرفی بازیگران فیلم

در این فیلم سینمایی بازیگرانی چون شقایق فراهانی، علیرضا استادی، نسیم ادبی، ابوالفضل رجبی، رایان سرلک، ستاره حسینی، مهسا ایرانیان، محمدرضا علی نیا، ال آی بشارت، علی برقی، آرینا تجری، پانته‌آ خادمی و غزاله اکرامی از بازیگران این فیلم سینمایی هستند و علی رهبری و آرین بهاری (اعضای پازل بند) هم در این فیلم سینمایی حضور دارند.

پیشنهاد میشود از دانلود فیلم علفزار و دانلود فیلم چند میگیری گریه کنی 2 هم دیدن فرمایید.

دانلود فیلم کم حجم و با لینک مستقیم

دانلود فیلم با کیفیت ۱۰۸۰p HQ

دانلود فیلم با کیفیت ۱۰۸۰p

دانلود فیلم با کیفیت ۷۲۰p

دانلود فیلم با کیفیت ۴۸۰p

3 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله
  • 20 آگوست 2022
  • 0
  • 2,218 views
  • فیلم های مشابه
  • عوامل و بازیگران
  • برچسب ها
  • دیدگاه ها0
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x